
unutmak.. ne büyük bir hediye insan için dedi ihtiyar adam gencin yüzüne bakarak ama unutmamak ve sürekli tekrar tekrar o anı yaşamak bir nokta da aşamamak da bir o kadar acı bunu şimdi anlamayacaksın bir gün unutacaksın zaman geçtiğinde önemini kaybedecek çektiğin bu acı.. biraz sabretmelisin
insanın hayatı boyunca yaşadıkları hayatında bir iz bırakır kimi izler zamanla unutulabilir ama diğer izler ise uzun bir süre hayatında kalır onu hissetmek durumunda kalır insan ve olur olmaz anlarda hatırlaması onu mutsuz eder ve hayatına adapte olmasını engeller..
Peki siz unutulmayacak kadar büyük bir şey yaşadınız mı? yoksa her şey unutulmaya mümkün mü?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer