Unutulmayacak kadar büyük bir şey yaşadın mı, yoksa her şey unutulmaya mahkum mu?

Unutulmayacak kadar büyük bir şey yaşadın mı, yoksa her şey unutulmaya mahkum mu?

unutmak.. ne büyük bir hediye insan için dedi ihtiyar adam gencin yüzüne bakarak ama unutmamak ve sürekli tekrar tekrar o anı yaşamak bir nokta da aşamamak da bir o kadar acı bunu şimdi anlamayacaksın bir gün unutacaksın zaman geçtiğinde önemini kaybedecek çektiğin bu acı.. biraz sabretmelisin

insanın hayatı boyunca yaşadıkları hayatında bir iz bırakır kimi izler zamanla unutulabilir ama diğer izler ise uzun bir süre hayatında kalır onu hissetmek durumunda kalır insan ve olur olmaz anlarda hatırlaması onu mutsuz eder ve hayatına adapte olmasını engeller..

Peki siz unutulmayacak kadar büyük bir şey yaşadınız mı? yoksa her şey unutulmaya mümkün mü?


#DengesizBirAdam

Unutulmayacak kadar büyük bir şey yaşadın mı, yoksa her şey unutulmaya mahkum mu?
Cevapla