Düzgün iyi aile kızıyım efendiyim niye hiçbir erkek benden hoşlanmıyor?

Bakıyorum erkekler nerede bir yırtık, kaşar var peşlerinde aşırı seviyorlar ölüyorlar üstlerine. Kız önünde elli kişiyle flört ediyor hala aşıklar böyle tiplere. Sonra da sağda solda zırlıyorlar kızlar kötü işte beni aldattı kız arkadaşım diye.

Beni kimse sevmedi mesela hem akıllıym hem namusluyum huyum da iyidir az çok. Ailem de düzgün insanlar.

Güzel çok değilim ama elim ayağım düzgün bakılmayacak tip de değilim. Niye böyle anlamıyorum.

21 yaşında üniversite öğrencisiyim bu arada.

Düzgün iyi aile kızıyım efendiyim niye hiçbir erkek benden hoşlanmıyor?
Cevapla