Bahane mi ariyorum yoksa sizde bunlara takilir miydiniz?

biriyle ciddi dusunuyorum normal de bu sene yuzuk takilacak ama bir kac sey yuzunden geri cekiliyorum.. işi yok.. Dugun istemiyorum gereksiz buluyorum, yapanlara saygim var ama ben sahsen istemiyorum. Sevgilim illa dugun istiyo ailesi de, ani birakmak icin, takilan takilar geri gelsin diye ve dugun olmazsa millet baska bir sey anlarmis hani bu kiz daha once evlenmis mi falan.. Durumlari da yok nasıl dugun olacak onu da bilmiyorum, kredi cekilecek.. Neyse iste kiyafetten bahsettik, annesi salvar giyecek mis dugunde, oyle alismis kadin.. bunuda duydum garibime gitti.. salvar giyersin ona lafim yokta ozel dugun de de giymezsin yani.. Ne istiyosam olmuyo.. ne hayal ettiysem olmuyo..
Bahane mi ariyorum?

Bahane mi ariyorum yoksa sizde bunlara takilir miydiniz?
Cevapla