Vazgeçer misiniz bu yüzden hoşlandığınız kişiden?

Diyelim ki siz bi kadından/kızdan hoşlanıyorsunuz ama çok yalnız ve dışlandığı için ondan vazgeçer misiniz yani soğur musunuz o hoşlandığınız kişiden yalnız ve dışlandığı için? (Anlatamadım pek kusura bakmayın)

Vazgeçer misiniz bu yüzden hoşlandığınız kişiden?
Cevapla