Güncellemeler
+1 yıl
Her şey güzel olacak
Güncellemeler
+1 yıl
Kız benim ciddiyetim için o sorun yaparmı sizce
Evlenme düşüncem var ama icimde bir aile neder karşı gelirmi çevre neder ilerde sorun olur mu korku var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
Sorun olmaz
Kendini kötü hissetmiyosan ileride çevrenin söylediklerine göğüs gerebiliceksen başka bir sorun olmaz emin ol🥰
Aynen teşekkürler
Ricalar
Olmaz. 3 yaş çok değil. Önemli olan uyum, sevgi ve saygı. Hiç takılma bu konuya derim
Aynen öyle seviyorum
+1
Kendimden 10 yaş biriyle sevgilim olmuştu sıkıntı olmaz
Daha büyüğü ile evlen akıllı ol bro şöyle 75-80 gibi daha dişleri çıkmamış 🙄
Olmaz ya siz birbirinizi seviyorsanız hiçbir şey sorun olmaz
Dalga mı geçiyorsun 3 yaş hiçbirşeyyyy
Kız ne düşünür ciddiyetim icin
Benim kendimden 5 yaş büyük sevgilim oldu
Kuculde cebime gir 3 yaşmış haha
Cokmu komik
Evet
Sen sevgiden ne anlarsın
Derdiniz o olsun.
✋️
üc yas cok degil be delirdin mi 10 falan cok
Kız ne düşünür
Olur bence
Olmaz bence
@wgggfgjhvf olur
olmaz diyorlar
Yok hyr be gibi bir sknti olabilirki
Yaş sadece bir sayi
Degilmi öyle tabi kendimi. zor tutuyorum
Ama kızda öyle düşünüyorsa
Oda olabilir bilmiyorum aşk engel degildir
Teklif etsemmi
Teklif etmeden önce onunda sana birşeyler hissettiğine emin ol teklif olayı mı kaldı beraber zaman geçirecek şeyler bul belli zaman sonra oda seni arayıp sormaya başlarsa anlarsin ki flört
O beni soruyor ben onu soruyorum o beni anlıyor ben onu anlıyorum
Ne güzel devam et iste illa sevgili diye adını mi koymak lazım. Zamanla öyle olacak zaten birgün beklenmedik bir anda konuyu oraya getirirsin
Sabırsızlık var pat diye söylesem
Kaybetme ihtimalin de var şu an zamana bırak her şey yolunda ise stres yapmana gerek yok
Olacaksa şimdi olur olmazsa olmaz zaten
Sen bilirsin bol şans.
Teşekkürler ustad
Olmaz
Zengin olursunuz ayoool
Sıkıntı olmaz
Bence sorun olmaz
3 çok büyük yaş değil bence
Olmaz sokıntı yapma... 🦂 '
3 yaş neki rahat ol 3 yaştan hiç bir şey olmaz.
Aga tek derdin bumu
Yok aşık olduk galiba
Bu çok normal ben şu an kendimden 3 yaş küçük biriyle cikiyorum
Harbiden mi ciddimisiniz
Alo çocuk şube mi
Çık dışarı