Kızlar regl dönemlerinde neden eski sevgiliye dönmek ister?

Sağlık okudum. Kızların özellikle regl dönemlerinde daha duygusal olduklarını biliyorum. Fakat bu duygusallık neden eski sevgiliye dönmeye itekliyor? Şahsen defalarca yaşamış olmamın yanı sıra, arkadaşlarımın da aynı durumu yaşadığına şahit oldum. Örneğin bir arkadaşım bana eski sevgilisinin döndüğünü ve tekrardan barıştığını söylemişti. Bana çok yakın davranıyor ve sanki hiç ayrılmamışız gibi sevgili triplerine giriyor demişti. Ben de aynen şu şekilde “Kanka reglidir o” dediğimde sen nerden biliyorsun demişti 😂 kızlar cidden neden böylesiniz?

Kızlar regl dönemlerinde neden eski sevgiliye dönmek ister?
Cevapla