Konuştuğu kişinin erkek olduğunu söyledi ama kadınmış, beni aldatıyor mu?

İşi gereği telefonda biriyle konuştuğunu söyleyip ekran görüntüsü attı attığı görüntüdeki telefon numarasını kaydettim. Kadin mi bu kim dedim erkek ya diye cevap verdi ama ben özelden aradım kadın açtı. İkinci kez aradım yine kadın çıktı lakayıt bir şekilde konuştu ben ses vermedim kapattım. Neticede kadın olduğunu söylemedi. İş gereği konuşuyorsa gizlemeye ne gerek var niye yalan söyledi aldatiliyor muyum?
Konuştuğu kişinin erkek olduğunu söyledi ama kadınmış, beni aldatıyor mu?
Cevapla