Sizce 1 haftalık ilişki için bunlar iyi sinyaller mi neler yapmam lazım?

Bir çocukla konuşuyoruz 1 hafta oldu. Arada sırada bebeğim canım diyor. Minnoş diyor. Buluştukta telefonda iş arkadaşı ile konuştu 10 dakika. El ele tutuşmadik sarıldık ve yanaktan opustuk en fazla bu oldu. Sohbet ettik ve sık sık görüntülü konuşuyoruz. O ağırdan yavaş yavaş gitmek istediğini söyledi. Daha çok tanımak istiyormuş. Günaydın mesajları var arada sırada konuşuyoruz gün içerisinde bunlar iyi sinyaller mi? Ne yapmam lazım?

Güncellemeler
+1 yıl
Annem diyor ki o sana soğuk diyor sizce haklı mı? Yani aynı frekansta değilsiniz diyor. Ama çocukta benim onun yanına gelmemi istiyor.
Sizce 1 haftalık ilişki için bunlar iyi sinyaller mi neler yapmam lazım?
Cevapla