Güncellemeler
+1 yıl
Annem diyor ki o sana soğuk diyor sizce haklı mı? Yani aynı frekansta değilsiniz diyor. Ama çocukta benim onun yanına gelmemi istiyor.
Bir çocukla konuşuyoruz 1 hafta oldu. Arada sırada bebeğim canım diyor. Minnoş diyor. Buluştukta telefonda iş arkadaşı ile konuştu 10 dakika. El ele tutuşmadik sarıldık ve yanaktan opustuk en fazla bu oldu. Sohbet ettik ve sık sık görüntülü konuşuyoruz. O ağırdan yavaş yavaş gitmek istediğini söyledi. Daha çok tanımak istiyormuş. Günaydın mesajları var arada sırada konuşuyoruz gün içerisinde bunlar iyi sinyaller mi? Ne yapmam lazım?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Masum işte ne güzel böyle devam edin
Mesaj yazabilir misiniz?
devam et böyle
İyi işte nesini soruyorsun
İyidir iyi