Bütün Ailesini depremde kaybetmiş bir kişinin olay bu kadar tazeyken aşık olması acayip olmaz mı?

Mersin'de 2 tane villamız var bir tanesinde biz oturuyoruz bir tanesini depremzedelere verdik orada 3 aile kalıyor bir genç var 23 yaşında annesi babası kardeşi falan ölmüş deprem de teyzesi ve onun çocuklarıyla gelmiş buraya geçen yemek yiyorduk birlikte birisi de tam Benim oturduğum yere koltuğun kenarına su koymuş Ben de görmedim devirdim 🤣 o da bana güldü Ben de sinir oldum gerçi herkes güldü ama onun gülmesine sinir oldum hep ilgileniyoruz onlarla ben o çocuğun güldüğünü hiç görmemiştim daha önce Bugün de benim oturduğum yere o çocuk oturdu Bu sefer de suyu o devirdi ahshs 🤣🤣 Ben de güldüm istemsizce nasıl oluyormuş dedim sanki bir an utandı sonra O da güldü kim koyup duruyor Bu suyu buraya dedi Ne bileyim ya ilk defa güldüğünü görüyorum o çocuğun bana yanlış duygular hissetmesini istemiyorum çünkü ben de o çocuktan hoşlansam bile yaraları çok taze öyle bir insana iyi gelecek kadar güçlü bir psikolojiye sahip değilim çünkü günaha girmekten korkuyorum Peki bu durumda bir insan aşık olabilir mi Zaten acayip olmaz mı

Bütün Ailesini depremde kaybetmiş bir kişinin olay bu kadar tazeyken aşık olması acayip olmaz mı?
Cevapla