Benimle kahve icmek istedi, ben arkadasca geldigimi belirttigimde o farkli dusundugu söyledi. Normalde msjlari uzatir uzun yanitlar verir simdi ise kisa yanitlar veriyor ve uzatmiyor bugun hic sohbet etmedik, hal hatir sormadik.
Acaba benimle yarin bulusmak istemiyormu? Bir kere sordu diye iptal etmekten mi cekiniyor?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
🤣🤣🤣 aynı tepkiyi bende aldım ve konuyu kapattım. Bizde şöyle bişey var eğer hoşlanti varsa asala daha arkadaş gözü ile bakamayız imkanı yok ama sen ona sevgili gözü ile bakabilirisin. Sende onu seversin belki. De ki bak biraz tanıyalım birbirimizi ama bir şey demiyorum de. Sonra olur olmaz dediğin yerde kesin söyle ama
Ayni okulda oldugumuz icin arkadas olmak istiyorum onunla, ama daha fazlasi olamaz. Hoslansam bile sevgili olamayiz... ona söyledim seninle arkadas niyetle kahve icmeye gelirim, Şu an bir iliskiye girmeyi dusunmiyorum. Yani ozaman benim arkadaslik olayinida mi unutmam lazim :/
Aynen.
Olmaz demişsin çocuğa ne yapsın yani destan mı yazsın. Onu yapsa bu sefer sapık, takıntılı vs çok şey söylersin
Yarin bulucagiz ikimizde konusmicakmiyiz, normal sohbet edecegiz hic bisey olmamis gibi... msjlardada aynisi olabilir :/ aramiza sogukluk girsin istemiyorum
Sen çocuğa olmaz demişsin. Çocukta önceden kararlaştırılmış bir randevuyu bozmak istemiyor olabilir ya da bir umut diye gelecektir
Ama zorla gelsin istemiyorum, ona bunu dersem bu sefer aramiz kökten gider... ne yapcam yarin nasil davrancam arkadasligimiz bozulmasin diye
Sen çocuğu istiyormusun istemiyor musun ona karar ver
Arkadasca evet istiyorum
O seni arkadaş olarak görmüyor ve görmekte istemiyorsa
Ozaman benim arkadasligimizi unutmam mi lazim, aramiza aciklik ve sogukluk girmesine izin mi vermeliyim?
Bunu sor çocuğa ona göre git gideceksen buluşlaya
Neyi sorcam anlamadim? Ona bugun yine yazdim yarin bulucakmiyiz diye evet dedi kaldi öyle, dun zaten demistim arkadasca. Oda bana sorduku beni arkadastan fazla olarak göruyon mu, bende Şu an iliski istemedigimi ve onunla arkadas olmak istedigimi söyledim
Tamam yarın buluşmadan sonra sevgilisiniz siz anlaşıldı
ahahhaa nerden cikarttin bunu xd, ama gercekten sevgili flan olamayiz en fazla iki yakin arkadas... ama tabi o da isterse :/
Sen gönüllüsün bu işe hadi beni yeme 😁
Gönullumuyum degilmiyim bilmiyorum ama onunla sohbet etmeyi seviyorum ve bu konular acildiginda panik oluyorum... ama hoslansam bile sevgili olmam, istesemde kendime engel olurum.. ondan en fazla akadas ve arkadas olarak yanimda istiyorum
Ne kadar engel olsan da bir yerden sonra ip kopuyor ve olacak olan oluyor...
benim ip saglam kolay kolay kopmaz :D , ondan bana tavsiyen ne
İnşallah
baska care yok :/ ama napcam ben yarin, cocuk zorla geliyorsa iyi degil