
Sürekli kavgaların yaşandığı ve saygının olmadığı toksik bir ilişkiyi çok sevseniz devam ettirir misiniz?

Sürekli kavgaların yaşandığı ve saygının olmadığı toksik bir ilişkiyi çok sevseniz devam ettirir misiniz?
Belli bir süre dayanıyor insan.. hatta ilişkinin böyle olduğunu bile fark edemiyor içindeyken. Kendine objektif yorum yapamazsın sonuçta. Sonrasında sabır ve tahammül tükenince bitiyor özellikle güven de kalmadıysa
Hayır tabi ki toksik bir ilişkiye katlanamam hiç bir şekilde. bu yüzden de direk bitirirdim ben yani benim en sevmediğim şeyler zaten toksik ilişkiler bu yüzden de ayrıl barış ilişkileri bana göre değil ya da ilişkilerde sürekli tartışmak şiddet gibi olaylardan uzak durmayı sevdiğim için bu yüzden toksik bir ilişkim varsa karşı taraf bitirmiyorsa bile takıntılı ise ben kendim bitirirdim direk. hiç uğraşmazdım hiç bir şekilde.
toxic bir ilişki içinde olduğunu o ilişkiyi yaşarken görüp anlayamıyorsun bir şeyleri ne kadar doğru yapmaya çalışsanda olmayınca olmuyor. İlişki bir şekil bittiğinde ise genelde ne kadar sağlıksız kafa ütüleyen bir ilişki içerisindeymişim diyorsun ve şok oluyorsun bu genelde böyle oluyor
İncir çekirdeğini doldurmayacak kavgalar, saygısızlıklar başladığı zaman benim de ilişkideki sürem sona eriyor. Bunlar yaşanmaya başladıktan sonra içinde sevgi kalacağını hiç zannetmiyorum
Cevap
2Cevap
Bazen toksik olduğunu daha sonra anlıyoruz…anladığımız an uzaklaşmak, kendine saygı açısından en mantıklısı ✌🏼
Hayır katlanamam devam da ettirmem. Karşımdaki kişi bana iyi gelmiyorsa bende ona iyi gelemem boşuna zaman kaybı yaratmanın da anlamı yok
Ama ben hayir
ben yapamam
ben yoo
Ben kendime bile katlanmıyorum başkasına tekmeyi vururum umrumda olmaz
Okurken sinirlendim ya.
devam etmek aptallık olur karşıdaki kişi size saygı duymuyorsa zaten ayrılmak en doğru karar bu sadece zaman kaybı ve psikolojikmen çöküş
Büyük konuşmayım ama kendi öz benliğimi başkası için değiltirmem
En iyi detox ayrılıktır.
Katlanamam kanser olurum Allah korusun
Okurken boğuldum
Hayır hiçbir şey benden kıymetli değil
Büyük konuşmamak lazım
Böyle birine katlanamazdım
hayır katlanamam kesinlikle
Hayır
Hiç işim olmaz.
Arda catışmak iyidir.. 🦂 '
Hayır tabikide
Bence komik
Bence de 😂
Uğraşamam
Aslaa
Bayagdr katlaniyorm
31 olsa çekilmez
Zannetmiyorum.
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?