Sevdiğim kişi beni çok aşağıladı, hor gördü. Onu nasıl unutabilirim?

25 yaşındayım. Sevdiğim kişi çok aşağıladı, hor gördü. Ailem yok diye de aşağıladı. Başkasıyla evleneceğini söyledi. Aradığım zaman paronoyak, sonra psikopat demişti. Sonra ben sana hakaret etmedim dedi.(Etmemiş hali) Şöyle hissediyorum sanki bütün dünyadaki kadınlar ve kızlar çok değerli, onun karşısına çıkacak ya da evlenecek olan insan da değerli, sadece ben değersizim. Kıymetsiz hissediyorum

Sevdiğim kişi beni çok aşağıladı, hor gördü. Onu nasıl unutabilirim?
Cevapla