Sevgilim bana çok iyi davranıyor. Hep iltifat ediyor. Hiç bir kötü hareketini ve sözünü görmedim. Bir insan bu kadar iyi olabilir mi? Ciddi soruyorum?

Sevgilim bana çok iyi davranıyor. Hep iltifat ediyor. Hiç bir kötü hareketini ve sözünü görmedim. Bir insan bu kadar iyi olabilir mi? Normal mi?

Sanki bir şey saklıyor gibi geliyor. Çünkü herkesin hatası olur. Zayıf bir huyu olur ve bir şekilde ortaya çıkar. Ama 5 aydır çıkıyoruz. Hiçbir kusurunu görmedim. Bu normal mi?

Yoksa ben manyak mıyım :D hahahahahah
Gülmeyin cidden soruyorum :)
Sevgilim bana çok iyi davranıyor. Hep iltifat ediyor. Hiç bir kötü hareketini ve sözünü görmedim. Bir insan bu kadar iyi olabilir mi? Ciddi soruyorum?
Cevapla