Sevgilim hipomani maninin ( bipoların) alt seyreden grubuymuş ne yapmalıyım?

Erkek arkadaşımla kavga ettik ve kavgalar kaynaklı çöküntüler çökkünlükler meydana geldi kendisinde. Psikiyatriste zaten gidiyordu ve psikiyatrist hipomani belirtilerinin olduğunu söylemiş. Erkek arkadaşım benden ayrılmak istiyor. Kendisi de tam ayrılmak istiyorum demedi ama düşünüyorum gibi bir şey söyledi. 2 yıla aşkın ilişkimiz var ayrılsa da sonradan üzülür eminim. sana zarar veriyorum sürekli üzülüyorsun ağlıyorsun dedi. Kavga huzursuzluk olsun istemiyor soğumuş bunlardan dolayı benden. Yalnız olunca sürekli ayrılmayı düşünüyormuş o öyle diyince bende ara ara düşünüyorum dedim şaka değil bu arada ama çok seviyorum. Ne yapmalıyım? Böyle bir dönemde onu yalnız bırakıp arkamı dönüp gitmek istemiyorum
Sevgilim hipomani maninin ( bipoların) alt seyreden grubuymuş ne yapmalıyım?
Cevapla