• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aşk İlişkileri

Dul bir kadınım 5 senedir sevgilim yok, sizce artık sevgili istemem normal mi?

Gizli Üye
Gizli Üye
(18-24)
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
429
Yapay Zekaya Sor
Güncellemeler
+1 yıl
Eşimle ayrılmıştık
Dul bir kadınım 5 senedir sevgilim yok, sizce artık sevgili istemem normal mi?
Cevapla
Sevgili Soruları Sevgi Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
33 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
  • Askiyasamak u
    Askiyasamak Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 32
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 10,5b cevap paylaştı.

    Merhaba, bence gayet normal bir şey yani sonuçta hayat devam ediyor. İkinci baharınızı yaşamak, yeni bir aşka yelken açmak sizin de hakkınız diye düşünüyorum. İçiniz rahat olsun yani kesinlikle anormal bir şey göremiyorum ben bunda. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...

    0
    0 Yorumla

En İyi Cevaplar

  • Damiano
    Damiano Takip Et
    Xper 4 Yaş: 27
    +1 yıl

    Normal mi algısı kime göre ya, ahaha. Kimseyi takmayın takılın hayatınıza bakın işte, istiyorsanız bu zaten normal bir şeydir. Normal sizin normaliniz ve sizin doğrularınız kimseye veya kimsenin fikrine ihtiyacınız yok. İnsanlar sosyal canlılardır cinsel, romantik ve sosyal ihtiyaçlarınızı hatta belki maddi ihtiyaçlarınızı bile karşılamak için bunu isteyebilirsiniz. Ufacık bir gülümseme için bile bir insan ile takılabilirsiniz bunlar sizin doğrularınız ve normaliniz. Elbette ki çok normal ve çok doğal. Ayrıca yaş falan önemli değil, takılabiliriz veya tanışmak istediğiniz tarzda insanlar ile de tanıştırabilirim sizi hiç problem de değil. Kafanıza göre ve nasıl isterseniz. Sosyal hayat bizler için her şey ve lütfen kendi doğrularınıza göre yaşayın.

    0
    0 Yorumla
  • 54srp
    54srp Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 44
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.

    Tabikide normal. Çünkü insan Bir zaman sonra sevilmeye, değer görmeye ihtiyaç duyuyor mutlaka. Her ne kadar yalnızlığı sevsekte insanız sonuçta bir süre sonra, toparlanınca ayrılık sonrası çıkıyoruz kabuğumuzdan.

    İster dul ol, ister olma. Birinin hayatında olmasını istemen çok normal.

    Umarım her şey gönlünce olur..

    0
    0 Yorumla
  • seherdumaan
    seherdumaan Takip Et
    Xper 6 Yaş: 23 , eic 95%
    +1 yıl

    Merhaba, bence gayet normal bir şey yani sonuçta hayat devam ediyor. İkinci baharınızı yaşamak, yeni bir aşka yelken açmak sizin de hakkınız diye düşünüyorum. İçiniz rahat olsun yani kesinlikle anormal bir şey göremiyorum ben bunda. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...

    0
    0 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

31

Cevap

138

Cevap

  • MustiEmre u
    MustiEmre Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 33
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı.

    Sen bekarsın dul falan nedir ya. Hep bu mahalle baskısı denen meletten kaynaklı tabirler bunlar. Ayrıca sevgili istemenin senin daha önce evlenip ayrılmış olmanla hiçbir ilgisi yok. Gayet doğal bir durum.

    3
    0 Yorumla
  • Kedimbilyok
    Kedimbilyok Takip Et
    Xper 3 Yaş: 49
    +1 yıl

    10 bucuk sene önce bosandim, ondan beri de sevgilim yok. Sevgili de istemiyorum. Evlenmeyi düsünmeyen sorumluluk alamayan yüzelsel kisilerin bir albenisi yok benim icin. Tanistiklarim oldu lakin huylarini gördükce tanidikca ( cikarci, sapik, cinsel istismarcilar: konuyu hemen cinsellige getiren veya cinsel organinin resmini gönderenleri ) gördükce hevesim kacti. Kim kendini kullandirmak ister ki? Ben istemem. Cinsellik cok önemli ama hersey demek degil. Kisilikli, dürüst, duygusal IQ`su da olan, baglanabilen birisi olmadiktan sonra tanisacagim kisi, sadece jimnastik olur o.

    9
    6 Yorumla
    • zevkli_günahlar
      zevkli_günahlar
      +1 yıl

      En güzel görüş 😊 yüreğine sağlık 😊👍

      Yorumla
    • zevkli_günahlar
      zevkli_günahlar
      +1 yıl

      Benden sana gelene karşılık verir misin lütfen 😊 şimdiden teşekkürler 😎👍

      Yorumla
    • zevkli_günahlar
      zevkli_günahlar
      +1 yıl

      Yaş doğru mu 🤔

      Yorumla
    • muhasebe_aydın
      muhasebe_aydın
      +1 yıl

      demek ki cinselliği sevmiyor ya da önemsemiyorsun

      Yorumla
    • Kriminal_Kalp
      Kriminal_Kalp
      +1 yıl

      Acaba ne iş yapıyorsun?

      Yorumla
    • Gezginn63
      Gezginn63
      +1 yıl

      Aynen öyle ve nikahsız ilişki asla olmamalı, nikahsız ilişki olursa dahi ondan hiç huzur ve mutluluk beklemeyin. Emin olun durum böyle

      Yorumla
  • teflon-_-tava
    teflon-_-tava Takip Et
    Guru Yaş: 37 , eic 99%
    +1 yıl

    maalesef toplumumuzda böyle kötü bı önyargı var.
    Bekar kadın eğlenir gezed tozar istediği ile yaşar. lakin iş boşanmış kadına gelince aaa bunun gözü dışarıdaymis zaten gibi konuşmalar başlar.
    İnsanların söylemleri sizin için önemli ise dikkat edin yaygara hep kulağınızı tirmalayacaktir. bu durumda evlenene kadar kimse ile görüşmeyin derim.
    Yok ben doğru bildiğimi yaşar iyi hissettiğim insanla olmak isterim kimin ne söylediğinin önemi yok zor ginumde kimse yanımda olmuyor düşene bide onlar tekme atıyor bide söylediklerini mi takacağım diyorsanız

    ki zaten öyledir dusene tekme atmaktan çekinmezler bu yüzden istediğiniz gibi yaşayın. dogrularinizdan emin olun.

    1
    0 Yorumla
  • Affedilmeyen
    Affedilmeyen Takip Et
    FenomenMentor Yaş: 42
    +1 yıl

    Boşandıysanız dul değil bekarsınız eşiniz vefat ettiyse kendinize dulum diyebilirsiniz
    dolayısıyla kimse evlenmek için boşanmaz boşandıktan sonra da rahibe hayatı yaşamak durumunda değil sevmek sevilmek herkesin hakkı

    5
    0 Yorumla
  • Gezginciruh
    Gezginciruh Takip Et
    Xper 1 Yaş: 42
    +1 yıl

    Elbette, tamamen normal ve doğal bir istektir ve insanlar birlikte zaman geçirme, sevgi ve bağlılık gibi duyguları paylaşmak isterler. Bu nedenle, bir ilişki arayışında olmak tamamen normal ve sağlıklı bir durumdur. Ancak, her zaman olduğu gibi, bir sevgili bulmadan önce kendinizi ve ihtiyaçlarınızı anlamak ve sağlıklı bir ilişki için hazır olduğunuzdan emin olmak önemlidir.
    Ayrıca, eski ilişkilerinizden öğrendiğiniz şeyler hakkında düşünmeniz ve gelecekteki ilişkilerinizde daha iyi iletişim kurmak, daha sağlıklı sınırlar belirlemek ve daha uyumlu bir ilişki kurmak için çabalamak da önemlidir.
    Bu süreçte kendinize zaman tanımanız ve kendinizi keşfetmeniz de gerekebilir. Belki de yeni bir ilişki arayışından önce, kişisel hedeflerinizi, tutkularınızı ve ilgi alanlarınızı yeniden keşfetmek isteyebilirsiniz. Bu şekilde, kendinize güven duyabilir ve bir ilişkiye daha sağlıklı bir şekilde girebilirsiniz.
    Her şey gönlünüzce olsun

    1
    0 Yorumla
  • damlayım
    damlayım Takip Et
    Xper 3 Yaş: 22 , eic 47%
    +1 yıl

    Dul veya bekar olman inan ki hiç önemli değil ve duyguların çok normal! Herkes çıkmaza düştüğünde veya hayatıyla ilgili güzel gelişmeler olduğunda yanında olacak gerek teselli edecek gerek sevincine ortak olacak birisini ister bu da utanılacak bir şey değildir. Umarım hayatına neşe katacak, birlikte mutlu olacağınız birisini bulursun iyi şanslar♡

    0
    0 Yorumla
  • SUVLA-karasakız
    SUVLA-karasakız Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35 , eic 90%
    +1 yıl

    Çok normal herkesin sevmeye sevilmeye ihtiyacı var bunlar güzel duygular. Ayrıca bunun tek başına yaşlanması var zor bunlar. Onun dışında yatak odası boyutu var. Sekste hayatın bir parçası. İnsan dokunmayı dokunulmayı temas etmeyi çok sever. Özel hissetmeyi🎩sevgilerimle…

    0
    0 Yorumla
  • GeceMuhafızı
    GeceMuhafızı Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Zaten dul olanlar çok fazla normal olmuyor sen daha kolay bulursun benim bir dul arkadaşım vardı istediğimle istediğimi yaparım diyordu. Zaten bu soruyu soruyorsan düzgün bir şekilde evlilik yapmak yerine saçma sapan beklentiler içinde oluyorsun demek ki

    0
    0 Yorumla
  • esmer_adam34
    esmer_adam34 Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 99%
    +1 yıl

    Cevapları okudum da bu sorunun altında şans isteyenler felan bir çok talibin çıkmış 😄 yazık, çok yazık; gizli bir pembelisin hakkında hiçbir şey yok, hiçbir bilgi yok, buna rağmen yazılan cevapların çoğu ne kadar acınası durumda olduğumuzun göstergesidir.

    Soruya cevap verecek olursam da, sevgilin boşandıktan bir gün sonra da olabilir. Hayat senin hayatın kimse karışamaz.

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    Merhaba, bence gayet normal bir şey yani sonuçta hayat devam ediyor. İkinci baharınızı yaşamak, yeni bir aşka yelken açmak sizin de hakkınız diye düşünüyorum. İçiniz rahat olsun yani kesinlikle anormal bir şey göremiyorum ben bunda. Her şeyin gönlünüzce olması dileğiyle...

    0
    1 Yorumla
    • Yomeyamo
      Yomeyamo
      +1 yıl

      Seherdumann?

      Yorumla
  • sierravista
    sierravista Takip Et
    FenomenMaster Yaş: 22
    +1 yıl

    Dul olman sevgilin veya eşin olamayacağı anlamına gelmez ki. İstemekte haklısın tabikii

    0
    0 Yorumla
  • MmartKedisi
    MmartKedisi Takip Et
    Master Yaş: 49 , eic 92%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.

    Aşk, sahiplenmek, sahiplenilmek ruhun ihtiyacı olan şeylerden! Yani, bunu istiyor olmanın senelerle alakası yok! Eğer kalbine girmeyi hakettiğine inandıgın birisi varsa, Ona şans vermelisin! Bu senin ruhuna da iyi gelecektir...

    0
    0 Yorumla
  • gokantemur
    gokantemur Takip Et
    Master Yaş: 52 , eic 88%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,8b cevap paylaştı.

    Gayet normal tabii ki. Ama evlenme sakın bu zamanda. Evlilik hiç iyi bir şey değil aslında, insanlar birbirlerini felaket bir şekilde suistimal ediyorlar. Aç gözlülüğünden filan birbirlerini aldatıyorlar bunun üstüne de.

    0
    0 Yorumla
  • Ceylin_45
    Ceylin_45 Takip Et
    Bilge Yaş: 30 , eic 97%
    +1 yıl

    Eşiniz vefat etseydi eğer evet dul bir kadındınız. Fakat ayrıldığınız için dul değil, bekar bir kadınsınız. Bu gayet normal.

    2
    0 Yorumla
  • Kompela34
    Kompela34 Takip Et
    Master Yaş: 37 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 878 cevap paylaştı.

    Tam 10 ay geçti üstünden. Artık değil, çoktandır ben de aynı hataların yapılmayacağı bir yaşamı arzuluyorum. Bu yüzden bunu çok normal buluyorum. Ayrıca dul demek doğru değil bence.

    0
    0 Yorumla
  • Zamanyolcusu34
    Zamanyolcusu34 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl

    Tabikide normal bu sizin en doğal hakkınız çocuklar olsa bile sonuç itibariyle onlarda ilerki zamanda evlenip gidecekler sizinde sonuçta başınızı koyacak güvenilir bir omuza ihtiyacınız var

    0
    0 Yorumla
  • Vatandas72
    Vatandas72 Takip Et
    Guru Yaş: 28 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Gayet normal ( yanlış bulmak başka bir şey). İnsanlık hali insan ister. 50 li yaşlarda sevgilisi olan var. Hatta şu an deneyimli olduğun için daha çok istemen daha normal diyebilirim

    0
    0 Yorumla
  • çoktaumurumda
    çoktaumurumda Takip Et
    Master Yaş: 56 , eic 98%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 5,7b cevap paylaştı.

    şu an 18/24 yaşınızdasınız öncelikle ne vakit evlendiniz?18 olsanız 13 yaşında evlendiniz
    24 olsanız 19 yaşında evlendiniz kafam basmadı bu soruda ama neyse gizlilieri sevmiyorum

    0
    0 Yorumla
  • Gzz00
    Gzz00 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl

    Sevilmek sevmek bitmek bilmeyen bir ihtiyaç. İnsanin fıtratında var. Sevmek istemen kadar doğal bir şey yok

    1
    0 Yorumla
  • OrtaSehpa
    OrtaSehpa Takip Et
    Yoda Yaş: 44 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı.

    Evet, bi süre sonra sıkıyor yanlızlık. Tabiki sevgilin olabilir artık boşanmışın bitmiş. Ki olmalı da...

    0
    0 Yorumla
  • SevmekGuzel007
    SevmekGuzel007 Takip Et
    Master Yaş: 35 , eic 98%
    +1 yıl

    Ne yaparsan incinmeden vede incitmeden kararlı bir şekilde yap. Önce ne istediğini iyi belirle aklın karışmasın.

    0
    0 Yorumla
  • Hadiiyani
    Hadiiyani Takip Et
    Master Yaş: 53 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 17,8b cevap paylaştı.

    5 yıl cinsel yaşamdan uzak durmak zor senin için zor olmalı bir an önce birini bulmanda fayda var

    0
    0 Yorumla
  • ppreambule
    ppreambule Takip Et
    Xper 6 Yaş: 27 , eic 96%
    +1 yıl

    normal tabikide anladığım kadarıyla daha çok gençsin gerçi yaş hiç önemli değil burada üstelik 5 sene çok uzun bir zaman neden anormal olsun

    0
    0 Yorumla
  • DamirAdalı
    DamirAdalı Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 93%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.

    Bunu istemen kadar doğal bir şey yok. Tecrübe de edindin daha dikkatli olursun artık seçimlerinde

    0
    0 Yorumla
  • VAVEYLA_09
    VAVEYLA_09 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 25 , eic 100%
    +1 yıl

    bence şu an kendi yaşlarında birisni bul ve hayata karşı bütün bakış açılarının değiştini göreceksin :)

    0
    0 Yorumla
  • Ölümünebekar
    Ölümünebekar Takip Et
    Bilge Yaş: 28 , eic 98%
    +1 yıl

    Elbette normal herkesin sevmeye sevilmeye ihtiyacı var umarım gönlüne göre biri bulunur ama devir kötü

    0
    0 Yorumla
  • gokyuzunndee
    gokyuzunndee Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 610 cevap paylaştı.

    Hayat devam ediyor ve tabiki evet senin de hakkın ki sevmek sevilmek bence herkes ister. O yüzden çok doğal

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    5 yıldır dul bir kadının cinsel ilişki girmemesi yanlış aslında cinsellik bir ihtiyaçtır ama uzun süre sevgilisiz kacasız yapan kadına helal olsun

    0
    8 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Neden yanlış?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Evyallah bu arada

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Ya aslında düzenli bir ilişki yaşamalısın ya da evlenmelisin zina yapmaktan kaçınırsın ya sürekli sürekli kendine zara verecek şeyler ile tatmin olacağına sağlıklı bir şekilde ayda bile olsa cinsellik şarttır yani doğru olan bu

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      mastürbasyon pek yapmıyorum. Neden şart olduğunu düşünüyorsun?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Cinselligin

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Eee ihtiyaç hiç seks yapmadığını düşün hep kuduruyorsun pisikolojin bozuluyor insanlar ne der diye düşünce yapıyorsun kendine sürekli sinir stres üçinde olduğunu düğün ya onun gibi bişi

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Ne konuda ne der diye düşünüyorum?

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Çevre genelde aile falan sevgilin olduğunu düşün karşı çıkanlar da olacak istemeyecek

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Ne yapacaksın sevgiliyi gız hayatına gerçek seven biri girerse evlen

    3
    17 Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Sevgili olmasın mı evleneyim kız?

      Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      🤔🤔🤔🤔

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Soran
      +1 yıl

      Olmadan*

      Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      Oooooooo

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dul kadınlara hep ikinci el olarak bakılıyor 😔 kendimden bilirim bende boşandım uzun zaman önce

      Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      Kim diyor onu ya dul kadın gibisi var mı

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Apaçık niyetleri belli oluyor

      Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      Eeee bunun için illa dul olmaya gerek yok ki herkese aynı 😂😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Dul için daha ayrı bir rezalet

      Yorumla
    • VuslatYolunda
      VuslatYolunda
      +1 yıl

      Milletin yorumunda bile rahat vermiyorsunuz insanlara ayıp be, kim bilir ne acı ile öyle yazdı da hemen sulanıyorsunuz!!

      Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      Nasıl bakıldığına bağlı ama ben dul tercih ederim açıkçası

      Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      Al bak geldi biz erkeklerin arasında en tehlikeli olanlar bunlar bunlara dikkat edin 😂

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Aman o acıyı yaşamayan insan en azından anlıyor insan halinden 😔

      Yorumla
    • VuslatYolunda
      VuslatYolunda
      +1 yıl

      Ameller niyetlere göredir. Herkes kalbinin ekmeğini yer, Size hakkım helaldir bu konuda

      Yorumla
    • Kayahansen
      Kayahansen
      +1 yıl

      Tamam muhterem tamam

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Evet herkes kalbinin ekmeğini yer

      Yorumla
    • VuslatYolunda
      VuslatYolunda
      +1 yıl

      Eyvallah kardeşim, selametle kal..

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Dul değil bekarsın canım bu arada bidaha dul sözünü duymüyim çıkar hayatından bu sözü... Bende eşimden ayrıldım 6 ay oldu bu 6ayda 3 tane sevgilim oldu😂 Normal bişey yani

    1
    1 Yorumla
    • sevgiEmektirr
      sevgiEmektirr
      +1 yıl

      Eşinle neden ayrıldınız

      Yorumla
  • michael_k
    michael_k Takip Et
    Guru Yaş: 43 , eic 99%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı.

    Sevgili peşine düşeceğine akıllı uslu, karakterli birisini bulup evlenmek daha makul bence

    0
    0 Yorumla
  • Banagerçeğinlegel
    Banagerçeğinlegel Takip Et
    Guru Yaş: 32 , eic 100%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 793 cevap paylaştı.

    Sevmek ve sevilmek her zaman güzeldir bende 6 yıldır yalnızım

    0
    0 Yorumla
  • enesayar
    enesayar Takip Et
    Yoda Yaş: 34 , eic 96%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.

    Bunun kararını biz veremeyiz kendin bakacaksın hazır mısın diye

    0
    0 Yorumla
  • Aso6533
    Aso6533 Takip Et
    Guru Yaş: 31 , eic 99%
    +1 yıl

    Bekar bir kadınsın elbette hayatında birinin olasını istemen çok normal...

    0
    0 Yorumla
  • SülfürükAsit
    SülfürükAsit Takip Et
    Master Yaş: 38 , eic 100%
    +1 yıl

    Normal tabi ben de 2 yıldır ayrıyım ben de istiyorum artık

    0
    0 Yorumla
  • İndeepth
    İndeepth Takip Et
    Master Yaş: 48 , eic 67%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı.

    Tabii ki insani bir ihtiyaç , be insani bir istek.

    0
    0 Yorumla
  • Loger
    Loger Takip Et
    Yoda Yaş: 28 , eic 74%
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 428 cevap paylaştı.

    Gayet normal insanı senin hayatında ihtiyaçlarımız var

    0
    0 Yorumla
  • zevkli_günahlar
    zevkli_günahlar Takip Et
    Yoda Yaş: 37 , eic 96%
    +1 yıl

    Tabiki sevgili yapmalısın artık seninde isteklerine karşılık vermeli sevdiceğin birileri

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Bekar hiç evlenmemiş
    26 yaşında sigara dahi kullanmayan efendi bir adamım
    Seninle tanışmak istiyorum
    Ciddi ilişki istiyorum
    Senden bir şans istiyorum
    Bana bir şans verir misin

    0
    0 Yorumla
  • marginata
    marginata Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    Kalbinizin istediği biri varsa lütfen çevreye değil kalbinize odaklanın 🌼 mutlu olmak bizimle ilgili ve çevre her türlü mutsuz etmek için çaba harcar, kalbimize sahip çıkalım ve bazı güzel kalplere ait olmayı kendimize hak sayalım 🎈

    1
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Niye evlenip boşananlar başka bir tarikata mi mensup hdjfjhdjd onlar da insan değil mi sevmek ve sevilmek herkesin hakkı

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (45 üstü)
    +1 yıl

    her insan gibi, cinsellik yaşamak senin de en doğal hakkın. tam beş yıl mahrum kalmış olman çok üzücü.

    0
    0 Yorumla
  • Alişan2
    Alişan2 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 23
    +1 yıl

    Bence normal, zaten dullar çok olgun ve muzzam kadınlar. her erkeğin istediği tarzda. benimde zaten yıllardır sevgilim yok. hep dul ya da olgun bi kadın olsun istedim ama, olmadı bir türlü. anca ergen kızlarla uğraşalım.

    0
    0 Yorumla
  • umuthepvar55
    umuthepvar55 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 44
    +1 yıl

    Yorum yazsınlar diye yazılmış boş bir laf sadece çünkü erkekler dul kadina bayılır bilirim bagimsiz ev ateşli olurlar buda onu yazmış ki yorum atsınlar sazan çok memleket te

    1
    0 Yorumla
  • Burak555555
    Burak555555 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Bu durumu istemeye göre değil kalbine bırakmalısın isteğe göre de yaparsan mantığına dayalı olsun yoksa ilk baştaki ilişkideki hatayı tekrarlamış olursun. Allah iyi insanlar çıkarsın karşına

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Bizim millet dul sever zamanın gelmiş ateş yükselmiş

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Yani hakkın da sevgili değilde hayat arkadaşı bulsan daha güzel olur

    0
    0 Yorumla
  • Engars7
    Engars7 Takip Et
    Xper 3 Yaş: 36
    +1 yıl

    Bence gelmiştir çünkü sevgi, Duygu temas cinsellik herşeye ihtiyacı olmuş durumda. Bence artık özgür bırakın kendinizi yaşayın herşeyi bir daha telafisi yok hayatın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    Psikolojik olarak kendini iyi hissediyorsan elbette ki normal

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (25-29)
    +1 yıl

    Herhalde libidon artmış bu aralar isteginden dolayı mi istiyorsun

    0
    0 Yorumla
  • Sinan383838
    Sinan383838 Takip Et
    Yoda Yaş: 26
    +1 yıl

    Gayet normal en doğal hakkın sende en güzellerine en iyilerine layıksın

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    İnsanın duygusal ihtiyaçları var, sevgili istemen çok normal

    0
    0 Yorumla
  • o1Gül
    o1Gül Takip Et
    Xper 3 Yaş: 27
    +1 yıl

    Bu gayet doğal bir şey insan duygularını nereye kadar bastırabilirki? Onun bunun dediğini takma her şey nasibini alırmış bu senin en doğal hakkın.

    0
    0 Yorumla
  • Hmmmkhm
    Hmmmkhm Takip Et
    Xper 1 Yaş: 48
    +1 yıl

    Şu ana kadar yalnız kalman gerçekten takdire şayan...
    3 gün bilemedin 4 gün sonra ister insan paylaşmak birlikte olmak...

    0
    0 Yorumla
  • Bukowski_ist
    Bukowski_ist Takip Et
    Master Yaş: 36
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,9b cevap paylaştı.

    normaldir sende bir kadınsın isteklerin arzuların vardır

    0
    0 Yorumla
  • devilish_humanity
    devilish_humanity Takip Et
    Master Yaş: 45
    +1 yıl
    Aşk İlişkileri konusunda 7,5b cevap paylaştı.

    5 sene ıyı dayanmıssın sevgili istemek en cok senın hakkın

    0
    0 Yorumla
  • gizemli_adam34
    gizemli_adam34 Takip Et
    Xper 1 Yaş: 36
    +1 yıl

    yani bence çok normal istemen valla ben olsam duz duvara tırmanırdım

    0
    0 Yorumla
  • Gezginn63
    Gezginn63 Takip Et
    Xper 4 Yaş: 33
    +1 yıl

    Gayet normal, sakıncası yoksa nerde yaşıyorsunuz

    0
    1 Yorumla
    • Gezginn63
      Gezginn63
      +1 yıl

      Gayet normal demicektim gayette normal değil dicektim. Çünkü İnsan istiyorsa sevgili değil nikahlı olmalı

      Yorumla
  • babayala
    babayala Takip Et
    Xper 4 Yaş: 49
    +1 yıl

    Bana pek normal gelmedi, 40-45 sene daha beklemelisin. Ne de olsa 500 sene ömrümüz var.

    0
    0 Yorumla
  • Dcisem
    Dcisem Takip Et
    Xper 2 Yaş: 26
    +1 yıl

    Gec bile kalmışsın hayatını yaşa

    Eski esin senin kadar beklememistir emin olabilirsin

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (109)
Devamını Gör(154)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Dul bir kadınım 5 senedir sevgilim yok, sizce artık sevgili istemem normal mi?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

5 yıldır hiç sevgili yapmamış ilişki yaşamamış olmak beni eksik biri yapar mı? 17 cevap verildi
Yakışıklı biriyim. Beni isteyen kadınlar var ama 1 senedir beni terketmiş olan eski sevgilimi... 6 cevap verildi
Dört yıldır hiç sevgilimin olmaması ve ilişki yaşamamış olmak beni eksik biri yapar mı? 4 cevap verildi
30 yılda hiç sevgilimin olmaması normal mi? 4 cevap verildi
Bunaldım artık yanlızlıktan 26 yaşındayım şu ana kadar hiç sevgilim olmadı deniyorum bir türlü... 2 cevap verildi
Beş yıldır sevgilisiz olmak ve ilişkinin olmaması beni eksik biri yapar mı? 8 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Toplu gıda zehirlenmeleri sıradan bir haber haline mi geldi?
  • Kızlarım bunu alın aldırın makyaj temizleme yağı alın olur mu?
  • Erkeklerin vereceği bu cevabı çok merak ediyorum ama dürüst olun?
  • Ayak fetişistlerine kötü haber bu sene Italya'dan geldi. Nereye gitsin simdi bu garipler 🥺?
  • Kredi kartımın borcunun her ay yarı yarıya ödeyeceğim borçu kapatamıyorum bir şey olur mu?
  • Evli olmama rağmen neden erkekler adım atıyor?
  • Aşk size nasıl hissettiriyor?
  • Nabız hızınız nasıl?
  • Sarılıp uyumak istediğiniz birisi var mııııı?
  • Giyinme odası önemli bir mevzu mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨