
Detaya gerek yok :) Aşkınız bir abur cubur olsaydı, en iyi temsil edecek olan abur cubur ne olurdu?

Detaya gerek yok :) Aşkınız bir abur cubur olsaydı, en iyi temsil edecek olan abur cubur ne olurdu?
Benin için kahve veya sigara olurdu daha çok. Sigara sağlık için çok zararlıdır kimseye önermem. ama sigaranın bitip kül olduğu gibi aşk da bir gün bitiyor
Jelibon
:) Tam seni tanımladı
Ay teşekkür ederim 😅
Eic için de merci ✌️
Rica ederim şekil
Cevap
1Cevap
Kolay kolay sevilmeyecek bir şey olmalı. Hatta benim bayıldığım, çoğu kişinin hoşuna gitmeyen bir şey... Ki sadece benim olsun. Bilemedim.
Çekirdek. Bir kere tadarsın ve bırakamazsın. Kul öyle olur bitene kadar yersin canın yana yana...
Foto sana mi ait sarjorun olayim ye beni
Hiç biri yok bende
Cips olur çiğköfte olur
😋😋…Çikolata diyorum… 😋😋
Jelibon
Süt mısırı cipsi
Bisküvi olabilir
Çikolata herhalde
eksiyüz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?