İlla birisi olmak zorunda değil. Ama illa bir gün birisi olur. Mantığını doğru kişiyi bulmakta kullanırsan işe yarar. Mantıklı düşünmek birini hayatına almak değil. Aldıktan sonra mantığı kullanmak asıl mesele.
01 Yorumla
Soran+1 yılOlur mu ki
En İyi Cevaplar
Bazen her şeyi akışına bırakmak gerekiyor şimdi yok diyorsun ilerde öyle bir şey oluyor ki kafanı karıştıracak şeyler olabiliyor kendimden örnek vereyim dört ay öncesine kadar asla hiç kimseyle alakam yokken şimdi çok farklı yerlerde bunun gibi söyleyebilirim
Tabi bu bir tercih meselesi kimse seni istemediğin bir şeye zorlayamaz etraftakilerin Bir şey demesiyle hareket etme kalbinden içinden ne geliyorsa öyle zaten eğer doğru kişiyse illa sen de bir şekilde adım atacaksın o başkasının ne dediği hiç önemli değil bu senin hayatın sen aşk istemiyorsun istemiyorsun ne istiyorsun seni yine senin tercihindir bazı insanlar aşk istemez kariyer güç ister Bazı insanlar bundan zevk alır onu hayatta bu tutar bu güçlü kılar bazı insanlar içinde ise aşk onları hayatta tutar aşk olmadan yapamazlar bu herkes için geçerli değil asla ama asla başkasının ne dediği ile ilgilenme bu senin hayatın kendi istediğini yap her zaman01 Yorumla
Soran+1 yılÖnemli olan kariyer ve okul var şu an tamam aşık olan olsun beni ilgilendirmez ama neden insanlar proglamış gibi aynı şeyleri söylüyorlar anlam veremiyorum sadece.. Haysttım boyunca sadece kendimi ön plana tuttum çünkü duygular gelip geçici tek kalıcı olan şey başarlarımız hedeflerimiz bence
+1 yılaşkın mantıkla işi olamaz sen istediğin kadar ben mantıklar kraliçesiyim de aşık olduğun zaman elinde bile olmayacak çekileceksin işte öylesine elinde olmadan
yani sen aşık olmamışsın eğer olursan ne demek istedim o kadar iyi anlayacaksın ki01 Yorumla
Soran+1 yılOlmak üzeredeyim köşeyi döndüm olmak isteyen olsun ben öyle iyiyim :D
+1 yılMantık insanı olmak, duyguların insan yaşamındaki varlığını ve önemini inkar etmek anlamına gelmez ve insanlar hem mantıklarına hem de duygularını bir arada kullanarak sağlıklı sonuçlar alabilir ve aşk da dahil olmak üzere duygusal bağlar, insanların hayatında önemli bir yer tutar.
Bazı durumlarda, insanlar aşk konusunda mantıklı kararlar verirler ve iyi sonuçlar elde ederler; ancak bazen de insanlar duygularına daha çok güvenirler ve sonuçları biraz belirsiz olabilir. Bu durumda, "birilerine şans ver" demek, kişinin duygularına açık olması, kendisini deneyimlemesi ve hayatta mutluluk aramasına izin vermesi anlamına gelir.
Sonuç olarak, aşk konusunda mantıklı olmak önemlidir, ancak insanların duyguları da hayatlarında önemli bir rol oynar. Dolayısıyla, biraz risk almak ve duygularınıza şans vermek, hayatta deneyimleyebileceğiniz en güzel şeylerden biri olabilir.
Her şey gönlünüzce olsun.01 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkür ederim güzel dileklerin için
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
64Cevap
+1 yılAşk dediğimiz şeyde zaten mantık yoktur ikisini kıyaslamak yanlış olur ama mesela mantık evliliği yapacağım diyorsan onu es geç hayatta mutlu olamazsın net yani bu çünkü insan sevmediği biriyle aynı ortamda yaşayamaz. Ben tek yaşarım mantığım bu diyorsan elbette senin kararın ama bundan ne kadar eminsin çünkü böyle düşünen insanlar genelde ilerde çok pişman oluyor.
11 Yorumla
Soran+1 yılEvlilikte düşünmoyorum ki
+1 yılMantığın seni bu zamana kadar yanıltmadı ve üzmediyse devam et. Çünkü mantık aslında doğru olan şeydir adı üstünde mantık. Hayatında illa ki birisi olmasına gerek yok veya sırf biri olması içinde birilerine şans vermeye gerek yok. İleride karşına biri çıkarsa mantık yoluyla bu uyar dersin, kimseyi istemez yalnız olmak isteyebilirsin vb.
19 Yorumla
Soran+1 yılRahattım aslında daha huzurluyum ama karşıma bir sürü insan çıkıyor kalbinin sesini dinle şans ver diye ben hayır diyorum
- +1 yıl
Başka insanların senin hayatının şekillendirmesi için konuşmalarına fırsat verme bence gerçi Türkiye de bu imkansız ya neyse. Sen kendin için en doğrusu ne görüyorsan onu yaparsan daha iyi olur. İlla birisi olmak zorunda değil hayatında durduk yere başa bela almaya da gerek yok. Eşi ayrıldı diye eşini öldüren mi dersin, yüzüne asit döken mi dersin, döveni mi, pazarlayanı mı dolu dolu şeyler var. Bekar kalmanın artıları dert tasa yok ara sıra duygusal boşluk gelir bazılarına o kadar ama kafa rahat olacaksa yalnızlığı tercih etmek en doğrusu. Bende öyle yapıyorum bizim iş yerinde bile söyleyenler var düzgün üslupla anlamadıklarından artık ya kaile almıyorum ya da sanane diyip geçiyorum. Sanane diyorum bekar olup olmamam sana mı battı bak sen kendi işine tarzı tersliyorum. Bence çevrende çok bilmiş tipler varsa sende tersle istersen çünkü çoğu güzel üsluptan anlamıyor ne yazık ki.
Soran+1 yılHayat kısa yaşa gitsin birine gerek yok
- +1 yıl
Kesinlikle
Soran+1 yılHiç bir soruma cevap veremiyorlar :D
- +1 yıl
Genelde öyledirler :D Ben bu toplumu da anlamıyorum çok bilmiş takılıyorlar ama mantıklı sorulara cevap veremiyorlar genelde alakasız şeyler söylüyorlar böyle insanlar kendi aralarında yaşasınlar bizden uzak dursunlar :D
Soran+1 yılTepki vermiyorum pek tanımıyor gibi yapoyorum
- +1 yıl
En mantıklısını yapıyorsun
Soran+1 yıl:D
+1 yılbence de hayatinda illa biri olmasi gerekmez, sadece ask guzel bi duygu bence yasamadan bu dunyadan gidilmemeli ama senin de dedigin gibi yorumlarda bu donemde bunu hakedicek pek de birisi yok zaten
asik olursan bi gun sen istemesen de olursun ama iliski yap bilmem ne sacmalik boyle mutluysan ne mutlu sana
birisi de duygu olmadan evlilik nasil gozukur falan demis bence alakasi yok
duyguyla evlilik olunca noluyor sanki
anlastigin kafalarinizin uydugu sikilmayacagin iyi arkadas olucagin biriylede gayet guzel mantik evliligi yapilir bence
duyguyla yapilan evlilikte insanlar hislere kapilip net goremiyolar evlilikte duygular zamanla azalip bitince de aslinda hic de anlasamayacaklari biriyle karsilasabiliyolar yani03 Yorumla
Soran+1 yılİnsanlar iyi tanıması gerek ölçmesi gerek biliyorum olucak ama yani nasıl desem gerekte yok aslında
- +1 yıl
dedigim gibi ya zaten iliski olmasi gibi bi zorunluluk da yok bence sen boyle mutluysan boyle devam et kimseyi takmana gerek yok zaten cok garip isler icine dusunce
sahsen ben de mesela bi gun tekrar birine asik olursam onunla bi iliski icinde olmak isterim ama bunun disinda hic birisi olsun falan gibi dusunmuyorum sadece yaslaninca bi mantik evliligi yapmak istiyorum o da birbirimize arkadas olalim diye sadece
Soran+1 yılUmarım bukursun
- Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
+1 yılSeninde birine ihtiyacın birgün olucak mantığa koyup ona göre birini tanır sevebilirsin ama ben ölene kadar bu şekilde yaşarım diyorsan sana kalmış hayatta erken ölmedigin sürece duygusal kırılma noktalarımız olucak böyle anlarda sevgiye ilgiye ihticamız olucaktır oyuzden aşık olduğun sevdiğin insan sana destek olabilir kesinde konuşma derim yapmam der yaparsın olmaz dediğin olur büyük konuşmamak gerekir her an her şey olabilir
02 Yorumla
Soran+1 yılEvet her an her şey olabilir ama öyle iyi
- +1 yıl
Seni etkileyen biri hiç olmadi galiba
+1 yılDeğil. Ben de mantıkçıları anlamıyorum. Tamam mantık da olmalı ama aşksız mantık olmaz. Aşk demek birini beğenmek hoşlanabilmek demektir ve beğenmediğin bir insanla nasıl cinsellik yaşayabileceksin? Nasıl evliliği yürüteceksin?
01 Yorumla
Soran+1 yılEvlenmeyi düşinmiyorum desem :D
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Hayır, şans vermeyle aşk olmaz zaten. Sen aynen mantıklı bir şekilde devam et, aşk gelirse zaten senin şans verip vermemene, mantığına bakmaz hepsini devre dışı bırakır.
01 Yorumla
Soran+1 yılMantığımlw mutluyum
Bende. Mesela evlenip kadın iki üç tane doğurduktan sonra onu boşayıp genç çıtır alma taraftarıyım. Bbşr ya da iki tane de ondan çocuk yapınca yine genç çıtır ile değişme taraftarıyım. 1 tane de ondan çocuk yaparım.
02 Yorumla- +1 yıl
genc citir seni napsin sen yaslaninca seningivi karti napcak paarani yer atar seni kenara canım bak sanki kendisi genc pis pedofil sapik güzel kardeşim snein gibilerini asmak lazim
+1 yılbaşkaları senin hayatını kendinin sanmış.
zeka yok o başkalarında, o yüzden böyle boş boş karışabiliyorlar hayatına maalesef
01 Yorumla
Soran+1 yılKonuşuyor ağzı olan
- Aşk İlişkileri konusunda 2,6b cevap paylaştı.
+1 yılEvet çok saçma. İlla biri olması gerekmiyor. Duygularla mı mantıkla mı ne ile yaşanacağına kişi kendisi karar verebilir.
01 Yorumla
Soran+1 yılBencee
+1 yılTabi ki her zaman mantığı kullanmak gerek. Ama mantık duygulara engel olmamalı. Aşk da bir duygudur...
01 Yorumla
Soran+1 yılMantık iyi
birilerine şans vermeden mantığını konuşturamazsın. insanları tanıyarak mantıklı olup olmadığına bakacaksın.
01 Yorumla
Soran+1 yılÇok yorucu
+1 yılİnsanlar başkalarının hayatına karışmayı bıraktığı zaman dünya mis gibi bir yer olacak ama o gün gelir mi bilmiyorum
07 Yorumla
Soran+1 yılBelki dünya yok olunca
- +1 yıl
Aşk konsunda bi hevesin varsa bile bu kadar baskıdan sonra ne hevesin kalacak ki bence bu kadar basit bir konu için insanları takmana gerek senin kararın bu
- +1 yıl
Ya da bunun senin tercihin olduğuna inanmıyorlardır istesende elde edemediğin bir şey olduğunu düşünüp kendini bu şekilde avuttuğunu düşünüyorlardır belkide, kendileri elde edemediği şeylerin bi başkasının da elde edemeyeceğini düşünen insan çok
Soran+1 yılTakma değil neden hepsi aynı şeyi diyor onu anlamıyorum
Soran+1 yılKendimce yerimde bir tipim var nasıl bulumıyorsun diyorlar bende üşeniyorum doyorum
- +1 yıl
Üşeniyorum demene gerek yok istemiyorum de geç evirip çevirmene gerek yok bu yanlış bir şey değil sonuçta net cevaplar vermezsen insanlar benim az önce bahsettiğim gibi düşünür işte tabi gerçekten istemiyor musun yoksa üşendiğinden mi bilemem tabi
Soran+1 yılHiç bir türlü anlamıyorlar
+1 yılMinvâl konsept bağlamında en mantıklı mantık dışılığım Kübra'mdı.
İlk ve son aşkım, tapındığımdı.❤02 Yorumla
Soran+1 yılOna buradan sevgilerimizi yolluyoruz
- +1 yıl
Teşekkür ederim.🙏
Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı. Mantık insanı falan değilsin, mantık insanı olan biri bu tarz 13 yaş sorularını diğer insanlara sorup görüş alma gereği duymaz.
01 Yorumla
Soran+1 yılFarklı fikirleri merak ediyorum tek bir pencereden bakmak istemiyorum
- Aşk İlişkileri konusunda 491 cevap paylaştı.
+1 yılAdamına göre muamele gel bana aşık ol demem mesela kötü biriyim saf iyi aile çocuklarına aşık olabilirsin 😁
04 Yorumla
Soran+1 yılAşka gerek yok
- +1 yıl
evet fakat mantık olduğunu düşünüyorsan yanılıyorsun erkekler mantıksal varlıklardır kadınlar değil. Eğer kadınlar mantıksal olsalardı açıklamalar yaparak ikna edebilir olurduk
Soran+1 yılBen etkekğim o zaman
- +1 yıl
Hmm. özele gel o zaman arkadaşım bir konuşalım aklına yatarsa bir yol tuttururuz
+1 yılMantığın ile duygularını harmanlayarak karar ver her zaman. Mantık insanı olursan duygusuz, duygusal olursan da mantıksız kararlar verirsin
01 Yorumla
Soran+1 yılMantık ön aldı bu yarşı
+1 yılBuna sen karar vericeksın..
bu konuda her birimizin düşüncesı ihtıyacı aradığı farklıdır.. Sana doğru geleni yap, sonucta senın mutluluğun..02 Yorumla
Soran+1 yılTeşekkürler
- +1 yıl
🌸😊
- Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılBu senin hayatın ve tamamen senin vereceğin bir karar.. hayatında birisini istemiyorsan istemiyorsundur illa bir sevgilin olmak zorunda değil
01 Yorumla
Soran+1 yılSadece şu dayatmaları saçma bulurum yoksa isteyen yapsın kimi ilgilendirir ama işte şu dayatmalar saçma geliyor
Aşk olmadan evlilik, cinsellik nereye kadar çekilir bunu sorgula bence madem mantık insanısın.
03 Yorumla
Soran+1 yılDuygu yok ki günümüz için konuşursak eğer
Soran+1 yıltamam olurum
Aşk İlişkileri konusunda 360 cevap paylaştı. Şans verirken bir kez daha ilişkiyi denemeden geçelim
tekrar denemekten zarar gelmez
çal sana mantıklı bir davranış
05 Yorumla
Soran+1 yılÜşeniyorum ya insanlara katlanmıyorum çok az insan var hayattım da
Soran+1 yılBenden duygularımı kullanıp kalbimi açmamo istiyorlar çok beklerler
Soran+1 yılİnanmıyorum öyle şeylere pek
- Aşk İlişkileri konusunda 451 cevap paylaştı.
+1 yılAşk güzel şey aşkını bulup mantıklı yaşarsan güzel olur öyle değerlendir
01 Yorumla
Soran+1 yılYok gerek yok
Hayır saçma da değil, ama mutlaka gereken bir şeyde değil. Tamamen kişinin isteğine bağlı.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen küçüğüm ben
+1 yılEn doğrusunu yapıyosun pişman olmazsın çunkü erkekler eski erkekler gibi değil
01 Yorumla
Soran+1 yılEvet
- Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı.
+1 yılMantık ne Allah aşkına. Sevgi ve sadakat olmadan hayat mı geçer kardeşim.
01 Yorumla
Soran+1 yılSevgi kendine sevmek sadakat kendine yapmak illa birine yapman gerek :)
Aşk İlişkileri konusunda 517 cevap paylaştı. Bende mantık insanıyım , ve mantığım diğerlerini boş ver diyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılYes
Aşk İlişkileri konusunda 16,2b cevap paylaştı. Libidon düşükse kimseye bir şey vermene gerek olmaz zaten, işine bak sen.
01 Yorumla
Soran+1 yıltamam
+1 yılMantığına uyan birisi ile olması gerekiyor
Sonradan ayrılacağı birisiyle niye başlar ki insan01 Yorumla
Soran+1 yılHiç uğraşmam ben
Aşk İlişkileri konusunda 519 cevap paylaştı. Saçma.
Kimse, kimsenin hatasının bedelini çekmiyor. Hayatlara müdahele edilmesi çok mantıksız.01 Yorumla
Soran+1 yılSaçma her şey
Bence isteğin kadar mantıklı ol insan bazı şeyleri yaşamak istiyor dene
01 Yorumla
Soran+1 yılYok rahattım
- Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı.
+1 yılAşk aramakla veya şans vererek bulunmaz 👍
O hiç beklemediğin anda gelir bulur seni 👍
02 Yorumla
Soran+1 yılGelmesin ben Mevlana değilim
- +1 yıl
Işte aşk seni bulduğunda bu gurur kibrin yerini adanmışlık alacak 👍 kendini ona adayacak onda kaybolacaksin benligin yok olacak.
- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılMantıklı olmak her zaman iyidir. Aşk her zaman mutlu etmez
01 Yorumla
Soran+1 yılEn iyisi
Yarı mantık yarı da aşk olsa belki orta yol bulunur
01 Yorumla
Soran+1 yılOk
- Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılSaçma sapan konuşmasınlar onlar senin hayatına yön veremezler
04 Yorumla
Soran+1 yılYön veren yok sadece koyun sürüsü hepsi aynı şeyi söylüyor
- +1 yıl
Dinleme onları
Soran+1 yılDinleyen kin sağol tavsiye için :)
- +1 yıl
Ricalar
+1 yılolmasi gerek degil, sonsuza kadar sevilmeden kuruyup gidebilirsin sorun yok bence
01 Yorumla
Soran+1 yılOlsun
mantık evliliği daha iyi bence sonradan aşka dönüsen gördüm
01 Yorumla
Soran+1 yılHmm
mantıklı bi insan senin yaptığın gibi bunu saçma bulur, öneriyi yapanları yerin dibine sokardı.
01 Yorumla
Soran+1 yılHayat kısa yani ne bileyim onca yapılacak şey var
Aşk İlişkileri konusunda 4,8b cevap paylaştı. İlla biri olması gerek diye düşünenler kapatılsın ya cidden...
01 Yorumla
Soran+1 yılCidden
Büyük ihtimalle çevren patlak dolu ve seni da patlattırmak istiyorlar. O iğrenç, kıskanç pislik arkadaş çevrenden ayrıl ve bekaretini seni canı pahasına koruyacak, tüm kalbiyle sevecek ve çocuklarının babası olacak adama sakla.
01 Yorumla
Soran+1 yılBen rahibene olucam
bende mantık insanıyım kendine uygun birini bulursan mesela parası mı olsun tipi mi olsun yoksa herhangi bişey mantığına uygununu bul ve sonnrasında duygusal bağlanma oluyor ve aşka dönüşüyor birine aşık olmak çok basit
01 Yorumla
Soran+1 yılO kadar basit mi? :D
Aşkta mantık yoktur. Olmaz dersin olur , olur dersin olmaz. Fazla büyük konuşmamak gerek. Allah hepimizin kalbindekini bizlere hayırlı etsin inşallah amin
11 Yorumla
Soran+1 yılAmin isteyenlere daha çok versin
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. aşk başına geldiği zaman mantık devre dışı kalıyo ne kadar mantıklı olursan ol
01 Yorumla
Soran+1 yılUmarım gelmez
Gizli Üye(25-29)+1 yılSaçma değil mantık evliliği yapıp mantıklı şekilde çocuk yaparsınız artık
01 Yorumla
Soran+1 yıltamam
+1 yılSaçma canım aşık olursan ancak aşık olursun beklenmedik bir anda yani senin şansına da kalmış bir şey değil
01 Yorumla
Soran+1 yılGelmesin evde yokuz
Mantıklı olman çok iyi dedigin gibi duygular geçici , ilişkilerde maddi , manevi kendine denk birini bulmalı insan gerisi gelir
01 Yorumla
Soran+1 yılBen jendime yetiyorum
Bende mantık insanıyım iste sende olmuyor mantık olmayınca sevmeyi bile denemjyorsun. Verme pişman olursun mantığa uyuyorsa sans ver hakkıdır
01 Yorumla
Soran+1 yılDuygular gereksiz
iyisiyle kötüsüyle çok güzel bir duygu deneyimlemişsindir illaki ama tercihlerinden dolayı pişman olmuşsun gibi
02 Yorumla
Soran+1 yılher şey var
hayir. ask aranmaz zaten. mantikla ilerlemeye devam et. herkeste aşkı arayıp yanlış kişilere asik olduğunu zannedip bosuna kendi kalbini kiriyosun
01 Yorumla
Soran+1 yılZaman kaybı olur o şekilde genelde
Mantıklı olmak, aşkı yaşamayacak biri olduğun anlamına gelmez/gelmemeli.
01 Yorumla
Soran+1 yılGerek yok
+1 yılSevmedigim birine şans vermem sevememişim niye ona ümit vereyim
01 Yorumla
Soran+1 yılYanii
+1 yılEvet illa birisi olmak zorunda değil, böyle mutlu isen kimene
02 Yorumla
Soran+1 yılYess
- +1 yıl
Aşk yok aşk. Yalan her şey
+1 yılAşk konusunda birilerine şans vermezsin ya. Aşk denilen şey bence öyle bir şey değil
01 Yorumla
Soran+1 yılYok almayayım
Gizli Üye(25-29)+1 yılmantik dedin zengin yasli erkekle evlenmek mi buyur evlen sen ondan genc olunca seni aldatmiycal anlamina gelmiyor zengin daha kolay aldatir cogu kizin derdi zengin erkek istwr evli olsun
03 Yorumla
Soran+1 yılYo kendi paramı kendim kazanırım illa biri ile evlenmek gerek
Cevap sahibi+1 yılevlenmeden olmuyor dogru millet sapik glz diker yanliz hayat gecmez
Soran+1 yılGeçiyor evli olsan olmasa da başına geliyor burası türkiye çünki
Mantık ön planda olsun ya aşk diye bir şey yok zaten
01 Yorumla
Soran+1 yılYes
Sizin hayatınız sizin kararlarınız...
02 Yorumla
Soran+1 yılZamanla göreceğiz
- Aşk İlişkileri konusunda 2,4b cevap paylaştı.
+1 yılİkisini harmanlayabilirsin..
01 Yorumla
Soran+1 yılZor o
Esra Erol'dan farkı yok yani.
01 Yorumla
Soran+1 yılEsra Erol'a gerek yok
+1 yılÇok saçma haklısın 😂
01 Yorumla
Soran+1 yılNasıl oluyor
- Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılKarar sizin
01 Yorumla
Soran+1 yılBakalım
+1 yılYanlızlık Allah'a mahsus
01 Yorumla
Soran+1 yıl:)
+1 yılMitoz bölünebiliyorsan odun gibi sorun yok.
01 Yorumla
Soran+1 yıltamam
- Devamını Gör (37)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 