Güncellemeler
+1 yıl
Biliyorum boy o kadar da önemli değil bende erkekte boya çok takılmam ama sorum genel ve görsellik üzerine bu yüzden yanıtlarınız boy ve uyum üzerine olsun lütfen?
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
1.83 boylarında bir erkek sizce hangi boylarda ki kızlarla yanında daha uyumlu gözükür?
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
12Cevap
1.65 1.78 arası her kız olur ama içlerinde yan yana en uyumlu görüneceği kız boyu 1.70 tir o boydaki bir erkeğin
Peki 1.58-1.60 la nasıl olur?
Aslında sevgi aşk boya bakmaz ilişkide en önemli şey karakter uyumudur ama söylediğin boylardaki bir kız yanında sevgiliden çok kardeşin gibi görünecegi için uyumlu durmazsiniz kızın sürekli topuklu giymesi gerek yanında.
165 ve üzeri yakışır o boydaki bir erkeğin yanına! :)
en az 165 yani? oeki max?
Topuklu ayakkabı ile, beni geçmeyecek kadar olmalı. Bende 183 üm yani 175 max olmalı bir kadın! :) Hem 1.72 den sonra kadınlarda görsel güzellikte kemik yapısı itibariyle çirkinlikler başlıyor bence :/ Aşırı çıkık basen, uzun çene vb Öyle diil mi? ( İstisnalar kaideyi bozmasın lütfen ;) ).
@İsimsizprensesss, Sen boy - kilo nasıl bir bayansın?
doğru
1.60 ben sddg flört ettiğim bey 1.83
Yani, babet tarzı giydiğinde aradaki 23 cm fark belirgin olur ama sonuçta ideal boy dediğimiz aralıktasın! Ve 183 boyundaki bir erkeğe göre minyon - çıtı pıtı göründüğün için, bu ekstra hoşuna gidebilir çocuğun :)
1.50 ile uyumlu gözükmeyeceğine göre yine onun boylarına yakın olmalı.
mesela kaç gibi?
1.70 yani en az.
1.60 lık kızlar da var hatta çoğunlukta TR de canım o 1.60 kıza kaç boyunda erkek olur peki sence max?
Max 1.80 işte.
Benim oğlum lise 2 de boyu 185 ... yorumları merakla okuyucam
tamam takipte al abi ssssdgh
takipte kal
En az 170 olmalı topukluyla 155 olan hatunların yakışmayacağı belli
Kızların giydiği topuk ölçüsünü de hesaba katın...
yani?
160 boyunda biri
Bu sen misin canım? sddf
ben ve sevgilimin boyu
peki 194 için kaç olmalı :)
1.80 min
bence
nerden bulayım öyle kızı
175 olur gibi
peki en az?
170
1.60
en fazla peki?
1.75
Bence 1 55 ten yukarı olması yeterli
Neden o kadar düşük? sdsddf
Ben minyon seviyorum 😁
Boyum 182 bu arada
1.70-1.75 arası
1.75 mi? fazla kaçmaz mı ki 1.83 lük adama o boydaki bir kız?
1.85 kız
yok 2.00 sdsdfd
185 kız iyidir. Zayıf olsun.
185 kiz
182 boyunda
165-170-175.
170 ideal gibi