Selammmss
şaap kapıyı çek, cereyan yapıyor aslan parçası 😃

Aa bir de şey var, artık sevgilin var görüşemeyiz! Niye lan?
Selammmss
şaap kapıyı çek, cereyan yapıyor aslan parçası 😃

Aa bir de şey var, artık sevgilin var görüşemeyiz! Niye lan?
Yola çıktıklarını yolda bulduklarına değişirsen hem yolunu kaybedersin hem de dostunu diye sevdiğim bir söz vardır.
Benim yolum belli ve bu yolda beni çeşitli bahanelerle yarı yolda bırakacak olan insanla bir daha muhatap dahi olmam ve çok iyi biliyorum ki bu tip kişilerin ilişkileri de sağlıklı ve uzun ömürlü olmuyor.
evlenenler de bunu yapıyor hatta birisinin eşi bekar arkadaşlarla gezme seni yoldan çıkarırlar demiş
lan adamla yediğimiz içtiğimiz ayrı gitmiyordu karısının sözüne uydu :) melek oldu sohbeti kesmedik ama eskisi gibi de değiliz
Bence çok üzücü..
Gerçek yüzünü zamanında gösterseydin len derim jfhfhfh şaka bir yana ne halin varsa gör s. git derim.
Shsj :D yüzsüzdür belki
Rica ederim ✌️
Sevgilisinden ayrılınca bana gelmesin
Nereye gitsin hsjs
Dönülmez yollarmış falan filan 😅
😅 jsjs acımasız
Hak ettin 🤨
Ay ne demek
Cevap
26Cevap
Okayy ayrılınca gelip bana ağlamasın
İlle de gelecek 😃
Genelde öyle oluyor çünkü sevgilisi olunca unutan insan çabuk ayrılıyor bu sefer arkadaşlarla dönüp gözyaşı döküyor Uğraşamam dnjdjd
Uff evet. 😒
Yani genel olarak sevgilim olsaydı zaten sevgilim benden böyle bir şey istemezdi yani arkadaşlarım ile özellikle yakın kız kankalarım ile konuşmayı kes demezdi bana zaten ben güveniyorsam arkadaşlarıma sevgilimin de güvenmesini isterdim.
Ama yakın kız arkadaşım sevgili yapıp benimle konuşmayı kesmek isterse ki böyle bir olay başıma gelmişti. bende o kişi ile bir daha konuşmadım. hatta ayrıldıktan sonram mesaj yazmıştı bende kabul etmedim bir daha
En sevmediğim insan modeli direk silerim ben bu tipleri..
@Sosyetic_SheqiiL Canım bu arada rica etsem bu sorumda fikrini paylaşır mısın sende? DM kapalı davette atamıyorum böyle yazdım mecbur kusura bakmazsan.. soruma bekliyorum <3
Boyunuz kaç ve birlikte olacağınız karşı cins kaç boylarında olmalı?
Sende buyur soruma canım?
Valla benim canıma minnet oh birisinden kurtuldum derim, ne yapacağım başka?
Serdar ortaç canıma minnet djkd arka fonda çalıyor sanki
Ters yahu tamam mutlu ol eyvallah o zaman biz arkadaş olamamışız.
Evet 🙄
Haha :D hayır aynen böyle düşünüyorum yani. “Arkadaş olamamışız”
Vardı böyle bir arkadaşımız zamanında 😒Sivgilisi izin virmiyir diyi bizi takipten çıkmıştı.
Soruyu laf şaapmak amaçlı kullandığın için seni kınıyorum 😅 o başka şimdi bu başka.
Aa üstüme iyilik sağlık 🥹 çirkefleşiyor bir de
Açıkçası son dönemlerde 15 yıldır tanıdığım bir arkadaşım hayatımdan çıktı kendi yaptığım hatalar ve kusurlardan kaynaklı olarak, ancak en son konuşmamızda bana şöyle bir şey söyledi hayatında olan kişi de seninle konuşmamı istemiyor yani demek ki bir bahanesi varmış böyle insanlara hayatında hiçbir zaman tutmayacaksın ve sevgilisinden ayrıldıktan sonra daha hayatında olmayacaksın
Tamam diyip kapatırdım konuyu herhalde hiçbir arkadaşım bana böyle bir şey söylemedi söylemezde zaten 😊
niye böyle saçma bişeye gerek duyuyolar veya bunu nasıl yapabiliyorlar asla anlamıyorum ama karakterinde bir sorun olduğunu düşünürüm :) tepkiye gelirsek de uzatmam güle güle
Aynen çok saçma. Hayır eğer bi sebebi varsa anlarım, tamam derim eyvallah ama sebepsiz yere öyle olmuyor yani
Nasıl bir sebebi anlayabilirsin ki bu tarz bişeyde.. karşı tarafın sorunu boşveeeeerr
Anlamaya çalışırım :D
Aaaa bugüne kadar ben bir lolipopla mı arkadaş mışım ya, lolipopu da hiç sevmem elim değince yapış yapış oluyor biraz öteye gider misin falan
Aa ben lolipop hastasıyım 😅
Bak sen kaşınıyosunnn 😝💋
Nedir öğlenden beri çektiğim djdk
Ay ben sana çektiriyo muyumm 🥺🥺
öyle biriyle arkadaş olmamak lazım zaten. kendisi gerçek yüzünü bize gösterdiği için sevinmeliyiz sanki 😅
Tebriks deriz djdk
edelim sjsj
her şey güzel giderken unutulursun. her şey ters giderken hatırlanırsın. Geri gelirler. Gerçek ile samimizliği görmek gerek. Öyle arkadaş hiç bir zaman samimi olmamıştır.
Var öyle arkadaşlarım.. İnsan kendini bildikten bir sakınca olacağını sanmıyorum.. Ama insanlar uzaklaşmayı seçiyor genelde huzursuzluk olmasın diye..
Yavaş yavaş kesse sorun yok aslında da, direkt gelip kanka görüşemeyiz derse, ayrılırsan bana gelip ağlama derim orada da biter.
Aciz aciz davranışlar, mümkümse kessin irtibatı zaten o yapıda birini ben arkadaş olarak kabul etmem.

Gitmek isteyen gidebilir.
Ayrılınca döneceğin bir kürkçü dükkanı artık yok karrdeşş der geçerim
Anlayışla.
“Güle güle” diyerek.
Kaparız o arkadaşla olan defteri, veririz ateşe.
Olur biter
Bir şey yapmam banane kalitesini belli etmiştir
Demekki yeterince arkadaş değilmişiz ve bende keserim.
Eyvah eyvah aşırı kıskançlık var o ilişki sürmez diye karşılıyorum
Sevgililiktede canım cicim ayları vardır ilk birkaç ay normal.
Ya ayrılırsa kürkçü dükkanına geri gelirse ozaman sıkıntı başlar bende
Beni silmeyi düşüneni, ben hiç umursamam. Yolun önünü açarım ve sknsuza kadar ona kaparım.
Evlensem belki ama sevgili isem pek karışamaz.
bu tip bi gerzoooo benim arkadaşım olamaz ki zaten 😂😂 -3 iq ile ne işim olur 😂😂
Demek ki güzelsiniz ki size kayabilir diye yani gönlünü şey
...
Keyfi bilir. Ayrılınca beni aramasın.
böyle kızlar ilişki yaşadığında kendini kamuya kapatır. Ayrılınca tekrar açar😂
Sevgiliyi hayatin merkezine oturtup ayrilinca da doğal olarak depresyonun dibine vurup kiymetli zamanımi ex aşkını anlatarak zirlayip çalan insanlarla arkadas olmaktan uzak durdum hep
Bunu tüm erkekler olumlu karşılar bence 😄
No no, onlara yapılınca hiçte olumlu karşılamıyorlar
Burnun uzadı bence estetik şart olacak 😦
Sen birde onun geriye dönüşünü gör 😃
Vurur yüze ifadesi djdk
Eyvallah hacı demekki arkadaş değilmişiz.
Keyfi bilir ben bir şey kaybetmem
Kansız mısın oğlum derim
canım bulurum
Ben arkadaşı herzaman ararım
Ülkede daha büyük sorunlar varken halen sıradan sorular soran sıradan birisin
Bak sana tavsiyem psikolojini korumak adına çok fazla diğer sorunların dibe çekmesini sağlamamak. Ülkede daha büyük sorunlarla benim burada sorduğum soruların alakası yok. Dediğin gibi sıradan bir soru. Zaten her yerde depremle alakalı şeyler görüyoruz, okuyoruz, duyuyoruz.
Güle güle diyoruz engelliyoruz
Çokta fifi
Umurumda bile olmaz yol orada
Eski arkadaşım*
Sektirsin gitsin
Kıskanmıştır.
Duruma bağlı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?