Ablam diyor ki dine göre genç kızın ruhsatı babasının abisinin elindedir. Rızası olmasa bile nikah gerçekleşebilir. Doğru mu?

Az önce kızılcık serbeti izliyorduk son bölümden çok etkilendim. Ablamın dediği doğru mu?
Ablam diyor ki dine göre genç kızın ruhsatı babasının abisinin elindedir. Rızası olmasa bile nikah gerçekleşebilir. Doğru mu?
Ablam diyor ki dine göre genç kızın ruhsatı babasının abisinin elindedir. Rızası olmasa bile nikah gerçekleşebilir. Doğru mu?
Cevapla