4 yıllık sevgilimle konuşamadığımı fark ettim ne yapmalıyım?

tamam beyler ben ketum birisiyim zaten çok konuşmam belki de bu yüzden 4 yıl sürdü anlamam. Ama sevdiğimle de konuşurum lan diye düşünüyorum. Son zamanlarda bana bir aydınlanma geldi ben bu kızla konuşamıyorum. Sürekli ya kendisinden ya da çevresinden bahsediyorum bir türlü konu bize gelmiyor. Örn :

[21:17, 24.02.2023] ***: Gözlüğünü de çıkarmış
[21:17, 24.02.2023] ***: Bilmem
[21:17, 24.02.2023] ***: Benim tandığım ezgi bu değil
[21:29, 24.02.2023] Kerem: Olur öyle
[21:32, 24.02.2023] ***: Sen napıyosun
[21:32, 24.02.2023] Kerem: Çalışıyorum
[21:48, 24.02.2023] ***: Çalış bitanem çalış
[21:48, 24.02.2023] ***: Ben hala toparlanamadım // bu arada 30dklık bir görüldü atmışım çünkü tee öğlen bir foto istedim halaa hastaymış vs vs. Ulan boydan da istemiyorum bu kadar zor mu bu?

[22:25, 24.02.2023] ***: Ay sıla aniden ağlamaya başladı :(
[22:25, 24.02.2023] ***: Babasını özlemiş
[22:25, 24.02.2023] ***: Tam konuşucak gene ağlıyo
[22:25, 24.02.2023] ***: Kaç gündür ağlayasım geliyo tutuyorum dedi
[22:25, 24.02.2023] ***: Anasını da ağlattı
[22:25, 24.02.2023] ***: Ben de duygulandım sjdjs

Yiğeni ağlamış falan filan yani bilemiyorum ya ben mi duygusuzum. Bu kızın çevresinden bir türlü bize sıra gelememesine de üzülüyorum. Hep böyleydi ben alttan alayım bencillik yapmayayım dedim de dedim ama bir türlü bu sıra bana gelmiyor. Yani acaba şu an ilgi isteyen bir ezik gibi miyim? bir dış göz bana durumu analiz etsin. Ben hiç birisini seveceğime inanmamıştım sevince böyle mi oluyo? olay nedir

4 yıllık sevgilimle konuşamadığımı fark ettim ne yapmalıyım?
Cevapla