tamam beyler ben ketum birisiyim zaten çok konuşmam belki de bu yüzden 4 yıl sürdü anlamam. Ama sevdiğimle de konuşurum lan diye düşünüyorum. Son zamanlarda bana bir aydınlanma geldi ben bu kızla konuşamıyorum. Sürekli ya kendisinden ya da çevresinden bahsediyorum bir türlü konu bize gelmiyor. Örn :
[21:17, 24.02.2023] ***: Gözlüğünü de çıkarmış
[21:17, 24.02.2023] ***: Bilmem
[21:17, 24.02.2023] ***: Benim tandığım ezgi bu değil
[21:29, 24.02.2023] Kerem: Olur öyle
[21:32, 24.02.2023] ***: Sen napıyosun
[21:32, 24.02.2023] Kerem: Çalışıyorum
[21:48, 24.02.2023] ***: Çalış bitanem çalış
[21:48, 24.02.2023] ***: Ben hala toparlanamadım // bu arada 30dklık bir görüldü atmışım çünkü tee öğlen bir foto istedim halaa hastaymış vs vs. Ulan boydan da istemiyorum bu kadar zor mu bu?
[22:25, 24.02.2023] ***: Ay sıla aniden ağlamaya başladı :(
[22:25, 24.02.2023] ***: Babasını özlemiş
[22:25, 24.02.2023] ***: Tam konuşucak gene ağlıyo
[22:25, 24.02.2023] ***: Kaç gündür ağlayasım geliyo tutuyorum dedi
[22:25, 24.02.2023] ***: Anasını da ağlattı
[22:25, 24.02.2023] ***: Ben de duygulandım sjdjs
Yiğeni ağlamış falan filan yani bilemiyorum ya ben mi duygusuzum. Bu kızın çevresinden bir türlü bize sıra gelememesine de üzülüyorum. Hep böyleydi ben alttan alayım bencillik yapmayayım dedim de dedim ama bir türlü bu sıra bana gelmiyor. Yani acaba şu an ilgi isteyen bir ezik gibi miyim? bir dış göz bana durumu analiz etsin. Ben hiç birisini seveceğime inanmamıştım sevince böyle mi oluyo? olay nedir
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
0Cevap
Bence ilgi istemek asla eziklik değil sonuçta ilgi beklediğin kişi senin arkadaşın iş arkadaşın değil sevgilin. O vermeyecek de kim verecek? Ben senin yerinde olsam güzel bir dille bir şey konuşmak istedigimi söylerim. Önce onu çok sevdiğimi ama dışarıdaki hayatın yanı sıra bizim de bir ilişkimiz olduğunu bilmeni isterim derim. Benimde bir iliskim var ve bazen birbirimize ilişkimiz hakkında sorular soruyoruz? Sence benim hangi huyum değişse daha mutlu olurdun? Beni ilk sevdiğini ne zaman anladın? Hadi ilişkimizde en mutlu olduğun anıyı anlat gibi gibi...
Bilemiyorum ya bu gün 4 kilo yemek yedim o kadar moralsizim ki anlatamam , sağlıklı olduğum bir gün ve kafayla bunları denerim.
Yemek yememek moralsizlik yerine keşke baştan konussaydin
Konuşmam ben , asosyal bir insanım yazılımcıyım evden çalışyorum vs insan ilişkilerim zaten berbat. Ama sevdiğim kadınla farklı olacağını hayal etmiştim
Bence kardeşim sana acı gerçeği söyleyeyim belki aydinlanirsin. Sen kolayını bulmuşsun yapamam konusamam ben asosyalim ben edemem ben öyleyim... O zaman kötü bir ilişkiye maruz kalırsın.. ben öyleyim böyleyim yok. Kendini biraz değiştirmelisin kolaya kaçmak hiçbir ilişkiyi ilerletmez
Bu benim karakterim bu yapamam edememle alakalı bir şey değil. Şöyle düşünüyorum ben bir erkeğin yapması gereken her şeyi yaptım. Ben açıldım ben gül götürdüm hediye aldım 1 günlük görmek için başka şehir şehir gezdim. Tam 4 farklı şehirden kızın bulunduğu şehre gittim. Bazen site yapıyorum başka şehirlerde olmam gerekiyor. Her zaman ona vakit ayırdım. Ama 3 yıl önce büyük bir kavga etmiştim onunla 30 günde beni 1 kere görmeye gelmesine dair. Bana vakit ayırmıyor. Ailesi baskıcı ve ben hep geri plana atılıyorum
Benim sevgilimde ayda bir geliyor yanıma bunlar sorun olmamalı. Ailesinin baskıcı olması kizin suçu değil ki.. böyle bir ailede büyümüş. ne yapsın? Bende onun şehrine çok nadir gidiyorum maalesef... Moralin yerine geldiğinde konuş bakalım nasıl olucsk
Ayda 1 gelmek değil 1 ay boyunca olduğu şehirdeydim ve beni görmeye 1 kere çıktı.
kerem sen misin ona göre okucam
E doğal olarak
ne bilim ilk baya karışık geldi de konuşmalar kim kim anlamadım ama şimdi okudum da ikinizin de konuşma tarzı aynı bide dört senede konuşacak bisey kalmamıştır doğal olarak günlük şeylerden konuşursunuz tabiki
Nasıl konuşma tarzımız aynı?
soğuk cevaplar vermişsin olur öyle falan
Mesela bunu sen bir bakışta anlıyorsun ama bu kız odaklanmış hala kendisi bir şeyler anlatıyor.
aynen fazla dalmış olaya alakasız olacak ama burçlarınız ne
Ben başak o oğlak
Oğlak burçları böyledir ya biraz
Nasıllardır
soğuk nevaleler ama bu kız biraz cıvıl cıvıl birine de benziyor yaşı kaç acaba. oğlaklar pek karşıdakini dinlemez kendi olaylarını anlatır sürekli
Cıvıl cıvıllığı vardır sesi falan da öyle ama çok saf bu sevgililik olaylarına bir türlü giremiyor 22 yaşında
Yani kişiliği öyle demekki bide 4 senelik ilişki o aşk meşk halleri en başlarda kalıyo ya biraz
4 yıllık ilişkide el elenin ötesinde hiç bir şey olmadı. d
e olmasında zaten 😂 doğru olan bu
O yüzden aslında heyacan halaa yerinde
hmm anladım