"bekar kız sevip bedduasını alacağına, dul sev duasını al" sözü doğru mu?

evlikte gözün yoksa doğru bir soz.

kendi deneyimlerimdem biliyorum, eskiden bekar olsun derdim. herşeyi konuşmamıza rağmen kızarlardı. beddua almadım ama ayrılırken hoş olmazdı. ama dul sevgilim olduğunda, ayrılsak bile, hatta tekrar evlense bile bana dua ederlerdi. iyi ki hayatıma girdin derlerdi.

"bekar kız sevip bedduasını alacağına, dul sev duasını al" sözü doğru mu?
Cevapla