Ex böyle yazdı, amacı ne sizce? Bizden tekrar olur mu?

4 sene önce ilk konuştuğum kişiydi, aramızda bi sorun olmadan ayrılmıştık ama ben 1 yıl ağlamıştım nerdeyse. özgüvenimi zedeleyen ilk kişi... ama bi kötülüğünü görmedim iyi biriydi ortamcı değildi olur mu sizce tekrardan o amaçla mı yazmıştır

Ex böyle yazdı, amacı ne sizce? Bizden tekrar olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
bilmem hatırlıyor musun? yazdı resim yüklenmemiş
sonra da rehberim geri yüklendi görünce yazmak istedim dedi.
Ex böyle yazdı, amacı ne sizce? Bizden tekrar olur mu?
Cevapla