Güncellemeler
+1 yıl
bilmem hatırlıyor musun? yazdı resim yüklenmemiş
sonra da rehberim geri yüklendi görünce yazmak istedim dedi.
sonra da rehberim geri yüklendi görünce yazmak istedim dedi.
4 sene önce ilk konuştuğum kişiydi, aramızda bi sorun olmadan ayrılmıştık ama ben 1 yıl ağlamıştım nerdeyse. özgüvenimi zedeleyen ilk kişi... ama bi kötülüğünü görmedim iyi biriydi ortamcı değildi olur mu sizce tekrardan o amaçla mı yazmıştır

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
Yalnız kalmış boş zamani var seninle değerlendirecek.
Bahaneye bak 😅 yqzmak istemiş sanırım tekrar olur mu diye bakıyor yokluyor seni
Yazmak isteyen işte her şekilde yazıyor 😂bunu görüyoruz burada da
yazma amacı hal hatır sormak olabilir mi yoksa tekrar başlamak için mi, sence
Bana barışmak gibi geldi nabzını yokluyor işte
Tekrar olsaydı ayrılık olmazdı
ayrılık sebebi dini sebeplerdi
Uzlaşma oldu mu o sebeplerde? Yoksa ihtiyaçtan ötürü bir birliktelik istenci mi?
hayatında ne değişti de şimdi yazıyor o zaman yazamıyordu, anlamadım sormadım daha ama birliktelik falan yok.
İhtiyaç dedim ya
Hormonal ya da basit bir özlem, erkekler takıntılı olur genelde
Amacı zaten olur mu olmaz mı onu denemek
olur olur kemxpsngdsmd
uzak dur bas engeli derim
Yazmak isteyen buluyor bir bahane
Tekrardan kırmaya gelmiş uzak dur olmaz bi cacık
Hahaha tekrar kırmaya
Ne güzel en azindan kibarca hatır sormuş
evt kibar biri
Umarim barişirsiniz
küs değildik geçen sene yazıp özür dilemişti ben de fazla tepkim için özür dilemiştim iyiydik ama konuşmuyorduk
Herkes kibar olamıyor
bahane
evt onu anladım zaten de, amacı tekrar oldurmak mı acaba çünkğ geçen sene yine bahaneyle yazmıştı helallik isteyip bitirmiştik tekrar konuşmayı dkxmpdmdhdoemhf
Evet tekrar beraber olmak istiyor ama çok güvenme hemen beni seviyor havalarına falan girme, belki de diğer kızla olmyaınca tekrar dönmeye çalışıyor?
kızlarla konuşan biri değil gibi , ama haklısın belli olmaz
Amacı çoğalmak
Ex sonuct
ilk ve son ex
Hahahah yol mu verceksin
😂😂
yoo ben de istiyorum keöxpsöxjdpsöhd
Kdlspxpco yaşın kaç da
20
Bende 21
o da 22
Unutamamış demek ki