Eski sevgilim ben haksız olduğum halde depremden sonra "iyi misin?" mesajı attı. Seviyor mudur hala beni?

Deprem olunca hemen yazmış bana aradan 6 ay geçmesine raģmen ayrılmamızın. İnstadan ulaşamayinca wpdende yazmış. Bundan 2 sene önce ilk ben onu terkettim sıkıntılarım var diye sonra doğum günümü kutlamıştı sadece teşekkür ettim. Aradan aylar geçti yaşadıgım yere gelmişti beni görmek istediğini söyledi hemen gittim çok heyecanlıydım sarıldık sarılınca öptüm bianda biraz ileri gittim galiba korkup kalktı bianda yanımdan korkuyorum şu an diye ilk kez oluyordu onun ici. Sonra geç oldu deyip eve bırakmamı istedi bende bozuldum öyle yaptığına biz konusmayalım dedim mesajda. Bir şey demedi hiç aradan yine 1 ay geçti ben aradım baya moralsiz konustu benimle sinirlendim yine sonra sordu sen niye aradın beni diye bu seferde kızdım, sontaki aradığımda müstehcen konuştum biraz kendime hakim olamadım çok arzuluyordum onu ama yine istemedi kızdı sonra aşık olmaya başladım her istemiyorum dediğinde bi saçmalık yaptım istemiyor beni diye en son her sey için özür diledim tekrar deneyelim dedim kabul etti bir ay falan konustuk kendime ilgisiz gibi hissettim biraz ara verelim dedim gittim 3 hafta sonra geri geldim hastaydım biraz kimseyle konusmak istemiyordum bunu anlattım 2 3 gün konustuk instadan istek attı bana. İstek attım niye kabul etmiyosun diye sordu bende güvensizliğinden sıkıldım güvenmiyorsan hic baslamayalım dedim. Oda açıklama yaptı sen sormuyo musun bir şey yaptığında bende sordum ne var bunda dedi böyle yaparak olan güvenimide kiriyorsun dedi bunları yazarken cevrimiciydim bilerek cevap vermedim en son korkak yazip engelledi beni sinirlendim oyle yaptığına oda böyle yapmıştı biraz uzun oldu kusura bakmayın ama içimi dökmek istedim

Eski sevgilim ben haksız olduğum halde depremden sonra "iyi misin?" mesajı attı. Seviyor mudur hala beni?
Cevapla