Kendinizden çok büyük birinden hoşlandınız mı?

Bu kişi benim üstüm. İşe ilk girdiğimde kendisiyle anlaşmazlıklarımız oldu, mutlaka tartışırdık alelade bir konudan. Bir gün bir tartışma sonrası “ her şeye rağmen seninle anlaşabileceğimizi biliyorum sana ısındığımdan tatsızlık olduğunda hiç uzatmıyorum” gibi bir şey söyledi. Ondan sonrasında aramız biraz normale döndü. O adım atmasaydı ben aynı tavırda devam ederdim muhtemelen. 2 senedir beraber çalışıyoruz. Ben 23 yaşındayım kendisi 33 yaşında. 5 ay önce evlendi kendisi. Ona karşı olan hislerimden emin olamıyorum. Bir yanım abi gibi görüyor öz abimle aram iyi olmadığından o burukluğumu iyileştiriyor sanki. Bi yandan da ona belli etmesem de kıskanıyorum onu ve onunla daha çok vakit geçirmek istiyorum. Olur da yanlış anlaşılırım diye ast üst ilişkisini asla bozmuyorum ona karşı duvar gibiyim. Çünkü kendisinim bana karşı ilgisi olduğunu gösteren hareketleri var her ne kadar buna izin vermesem de görebiliyorum ama asla karşılık vermiyorum. Benimle vakit geçirmek istiyor bazen havadan planlar yapıyor beraber gideriz diye bahane uyduruyorum, özel hayatımla ilgili sorular soruyor konuyu değiştiriyorum, iltifat ediyor teşekkür edip geçiştiriyorum gibi gibi… eşini çok sevdiğine de eminim ama bana olan davranışları kendimle olan savaşımı zorluyor. Ben zor bir kişiliğimdir bu yaşıma kadar öyle sevgili peşinde koşmuşluğum yoktur. 23 yaşıma kadar 1 kişiyle uzun süre görüştüm onunla da yapamadık bitti. Bazen keşke daha erken denk gelseydik diyorum. Ona karşı ne hissettiğimi nasıl anlayabilirim?
Kendinizden çok büyük birinden hoşlandınız mı?
Cevapla