AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
17Cevap
bence insanın karşısına doğru kişi nereden çıkar bilemezsiniz ki
soğuk bakmıyorum haliyle..
Sohbet vs olur ama ileriye gitmemeli çok yanlış ve gereksiz.
Olabilir neden dersen çünkü dogru insan heryerde dogrudur yakininda yamacindaki kiside sana yamuk yapabilir kendini farkli gosterebilir aldatabilir yani kisacasi dogru yanlis heryerde aynıdır sen mesela burlardasin eminim ki sen dogru bir insansindir
Teşekkürler.
Sosyal medya buzdağının görünen kısmı olması nedeniyle güven sorunu oluyor
Sonuçta insanlar bı şekilde tanışıyor gayet dogal
Son 4-5 yıldır hep o şekilde tanışıyorum.
olumlu bakıyorum
Normal bakıyorum jfaskfakf
Çok sağlıklı bulmuyorum..
Öcü değil ya normal bakıyorum Allah'ım ya 😂
Ahahahahah aynen 😂
Burdaki kızlar delirmiş resmen Allah ıslah etsin
Amin gerçekten delirmişler bir de triplere giren var olmaz diye. Sanki bunlara kim bakıyorsa 😂
Bana bile böyleler ki erkeklere nasıl olmasınlar? Kızla geçen tartıştım dedim ki belli ki trollüğüne gelmişsin daha fazla yazma dedim bana dediği şey şu sen benim seviyeme yetişemezsin. Bir diğeri de sevgilim bana yazmıyor sizce seviyor mu diye soru sormuş ben de dedim ki ilgi o*rospusu olmuşsun işsiz misin de mesaj bekliyorsun dedim kıskanma yazdı. İğreniyorum artık hepsinden. Nasıl bu kadar cahil olabiliyorlar anlamıyorum. Hepsinin de ağzında aynı kelimeler
Güzel söylemişsin 😅 troll dolu zaten burası. Bende görüyorum sürü içeriklerini sorular hep aynı eski sevgilime dönmek ıstiyorum yok eski sevgilimi ıstiyorum bilmem ne eski sevgilisine dönmek isteyen kız yeni birisini bulamamıştır o yüzden dönmek ister zaten
Onlar yine normal sorular evli adama aşık olan var sevgilisi ilgi göstermedi diye yorumlarda ayrıl diyen kızlar var hiç yapıcı bir yorum yok hepsinde inanılmaz bir ego var. Kendime diyorum ya ben mi olgun davranıyorum yoksa onlar mı fazla aptal diyorum? Belki de ben safımdır egolu olmadığım için? İnan şu siteye girince sinirlerim zıplıyor. Sorulan sorulara cevap vermek istiyorum ama ya kavga çıkıyor ya da cevapsız bırakıyorlar çünkü amaçları xper yükseltmek ilgi görmek sorunlarına çözüm bulmak değil. Üstten üstten konuşmalar aşağılamalar küçümsemeler gırla
Haklisin tabi öyle. Burada kimsenin çözüm arayışında olduğunu düşünmüyorum ama ben umursamiyorum fazla ya. Beni öyle kolay kolay sinirlendiremezler. İnsanlar artık sosyal medyadan tanisiyorlar zaten ve evlenenler bile var. O yüzden şöyle bir soruyu sürekli baştan tartışmak bile saçma geliyor bana. Sosyal medyadan tanışıp da devam eden uzun dönem ilişkilerim de oldu. Yani mutluydum. Tanıştım sonra gittim buluştum defalarca. Normal bir şeyi burada insanlar anormalmis gibi tartışıyorlar
Evet sonuçta sosyal medyadaki insan normal bir insan bot hesap değil ki 😂 bu Türk kızlarındaki özgüvensizlik beni bitiriyor ya. En katlanılmaz olanı da her şeye haklarının olduğunu düşünmeleri
Bana belki pick me diyeceksin ama gerçekten bu site yüzünden kızlardan nefret ediyorum
Şöyle soyliyim belki buradakiler bot olabilir ama normal Instagram gibi hesaplarda zaten insanların bot olmadığı rahatlıkla anlaşılıyor. Genelde ya fazla ozguvensiz olurlar ya da fazla ozguvenli olurlar ben ortasını bulanı az gördüm simdiye kadar. Kimilerinin yanına yaklasilmiyor kimilerini ise peşinden atamiyorsun ve hemen de kötüye yoranlar yok mu tam saçmalık. Bi kız arkadaş var bana diyo bi kiz arkandan dedikodunu yapiyo ama sinirlenme iyi anlamda. Dedim peki o zaman ne diyo anlat dedim. İşte kiz beni övmüş filan orada demiş boylu poslu çocuk karizmatik yürüyüşü konuşması ses tonu giyim tarzı hal ve hareketleri filan çok etkileyici cekici filan. Dedim o zaman gelsin tanışırız arkadaş oluruz filan ertesi gün haberi geldi ki kiz bu sefer de diyo ki kesin bana aşık bilmem ne. Dedim bu kiz manyak mı? İlginç tipler de var öyle 😂 bu arada yok yap pic me demem sana çünkü sana hak verebiliyorum bu konularda
Vallahi tam diyeceklerimi yazıya dökmüşsün bak dediğin gibi erkeklere abaza derler mesela kendileri nezaketen çocukla konuşur ayıp olmasın diye çocuk da buna iyi davranırsa hemen benden hoşlanıyor diye düşünür asıl abaza kendileri bu kızların hemen bana aşık moduna giriyorlar. Dediğin gibi hiç ortası yok mantıklı düşüneni yok bomboş bir egoları var. Seçenekleri de bol olunca bir kişiye bağlı kalamıyorlar ya da medenice ayrılamıyorlar çünkü o leş egosu zedelenecek. Erkekler de fazla arabesk sözüm meclisten dışarı ya kızın etrafında pervane oluyorlar ya da kızı savunuyorlar başka erkeklere karşı halbuki bu çok yanlış. Erkek işine gücüne baksa kızı da kendinden üstün görmese böyle boş ego kasmayacaklar. Olan bize oluyor benim kız arkadaşlarım gelip sürekli erkek arkadaşlarını anlatıyor başka bir şey anlatmıyor. Hiç bir şeye meraklı değiller bu kız millete bir update lazım
Kizlarin seçeneği bol çünkü ülkede kıza talep fazla. Ben bunu arz talep ilişkisi olarak görüyorum. Seçeneğin fazla olmasının nedeni hep erkeklerin kizlari simartmasi. Bırakın yüz vermeyin bu kadar. Ülkede güzel olan bir kızın zicmadigini düşünen bir kitle bile var. Erkekler işinde gücünde olmalı. Benim önceliğim hep derim önce kendime ait bir evim olsun. Bu evi nasıl hangi koşullarda alabilirim hep buna bakıyorum. Sonra da iyi bir arabam olsun hep bunu isterdim. Suanlik maalesef babamin arabasını biliyorum ancak kendimi bir adım ileriye taşımak için uğraşıyorum. Belki kızlar böyle şeylerde daha heveslisidir ama bende çok severim. Bir ev alınca içini döşiyicem güzel eşyalar alicam. Hep derim bir kadın olmadan da hayattan zevk alabilir bir erkek. Evim barkim arabam hayat başarım olduktan sonra zaten uzun dönemli bir ilişkim olur. Ruh eşim olacak bir kadın zaten karşıma çıkar. Ben o kadar kızla çıktım ama simdiye kadar hicbirisinden öyle aman aman bi keyif almadım. Sadece hoşlantiydi. Zaten aşk bir kere olur o da hemen rastlamaz. Şimdi herkesin ağzından duyuyorum ya aşık oldum. Yok oğlum yok kızım aşk öyle kolay bir şey değil. Heleki liseli ergenlerin ya da üniversiteye yeni başlamış 1-2 yıllık gençlerin ağzından duydukça şaşırıyorum. İlişkiniz terminalde biter diyorum oyle de oluyor. Güncelleme lazım bencede şart.
Günaydınnn. Kusura bakma uyuyakalmışım çok yorgundum ders çalışmaktan gözlerim ağrıyordu dün. Benim de hedeflerim var mesela okulumda 3 tane onur belgesi aldım. Yüksek notlar alıp kendimi geliştirmek istiyorum. Okul bitince de kpss ye girip atanmak istiyorum. Burdaki bir kız bana dedi ki memur olmak istiyorsan o da senin seviyesizliğin dedi. Yemin ederim bu millet başarılı insanı desteklemekten tırsıyor illa bir negatif basıcak ki karşısındaki kendini bir şey sanmasın neden böyle ya neden neden? Gerçekten anlam veremiyorum. Neyseki senin benim gibi düşünenler oldukça ülkeye dair umutlarım artıyor. Yakışıklısın güzel düşünüyorsun kendini biliyorsun ne güzel valla Allah bozmasın. Ev döşeme araba alma istekleri bende de var çok güzel döşicem evimi duvarlar gri yerler de güzel bir parke böyle eşyalarım hep beyaz ve gri arası olsun istiyorum Amerikan evleri gibi tabi param da olması lazım. Hayatta erkek kadın ilişkilerinden daha önemli hedefler var hatta onlar seni mutlu eder ama aşk 100 yıl geriye götürür çünkü yıpratıyor. İnsanoğlu bazen çok çekilmez ya
Günaydiinn 😊☺️Sorun değil. Onu belgesi alman çok güzel tebrik ederim. KPSS en iyisi gerçekten çünkü iş sıkıntısı olmaz maaşın hep var yaz kış var. Çok güzel bir şey ömür boyu işin oluyor emeklin oluyor. Sen o kıza bakma evet herkes birilerini kıskanır. Bende kpss ye hazırlanıyorum. Eğer atanırsam önüm çok açık çünkü ek iş de yaparım ben. Maaşımı en az 15 bin lira daha attırırım. Aklımda bazı şeyler var. Öncelik hedefim kpss bu hastaneye atanmayı düşünüyorum o olmazsa öğretmenlik. Teşekkür ederim 😊 Sen de çok iyisin hedeflerin düşüncelerin bilinçlisin Allah bozmasın. Güzel bir evimiz olsun iç dekoru zevkimize göre döşemek en güzeli. Amerikan evleri benimde çok dikkatimi çekiyor. Aslında arsa fiyatları ucuz olsaydı hemen alırdım bi arsa evi 3 katli yapardim. Bodrum kati zemin kat 2. Kat yani dubleks diye yapardim güzel olurdu. Bir de garaj yapardım. Güzel bir bahçe nizamı koyardım mesela agaçlandirma yaparım çardak koyarım hamak koyarım on numara çimlendiririm orayi bir de. Çok güzel olur. Aşk aslında gerçek doğru kişiyi bulursan fazla yıpratmaz. O da şöyle: Bazen insanlar birbirini oyalıyor. Karşı tarafın sürekli ilgi bekliyor vs. Ben bazı kızlarda şunu gördüm sürekli her gün saatlerce mesajlaşmak istiyorlar ya da aramak aranmak. Ben diyorum ki benim sınavım var şu an olmaz 1 hafta fazla konuşamam diyorum anlayış bekliyorum ama karşı tarafta bu anlayışı göstermeli. Derslerim gerçekten ağır. Bazen zor geçtiğimde oluyor. O beni çok yıpratıyordu.
Bir de aşkın yormaması için iki tarafında kibar olması lazım kavgalı bir sevgi olmamalı. Pozitiflik yaymali. Ben görüyorum bazen erkek kıza küfrediyor kızın kalbi kırılıyor vs. Ya da kız fazla talepkar oluyor erkek karsilayamiyor tartışma cikiyor. Bu literatürde bir aşk kavramı var. Tutkulu aşk diye. Bu aşk insanı mutlu ederken bir yandan da çok yıpratıyor. Burada gençlik aşkları gerçekten zayıf kalıyor. İnsanların hedefleri ortak olmalı. Düşünceleri ortak olmalı. İstekleri ve sevdikleri sevdiği şeyler ortak olmalı. Birçok faktör var aslında.
Ama ben şey de gördüm kütüphanede birlikte ders çalışan çok uyumlu sevgililer de gördüm. Dersleri de yuksekti. Bu kisiler kutuphaneye girdiklerinde aşkı unuturdu iki arkadaş ya da öğretmen öğrenci ilişkisine dönerdi verimli olurdu. Ama birbirine köstek olan sevgililer de gördüm. Çok yönlü bir durum
İnşallah atanırsın evet bazı erkekler gerçekten kızları bilerek üzüyor ya da elindekinin kıymetini bilmiyor kız da ilgi manyağı yani evde boş boş oturuyor kafasında kuruyor sonra da ağlıyor. Herkesin bir işi uğraşı olsa ve aşktan ziyade sevgiyle yaklaşsa böyle sorunlar olmaz
Öyle tabi mesela ikisi de çalışsa kızda ev hanımı olmasa ikisi de huzurlu olacak. Öbür türlü zaten geçim sıkıntısı var bir de üzerine tek kişi çalıştı mı sıkıntı yaratıyor. Bende öyle düşünüyorum insanlar önce birbirlerine sevgiyle yaklaşmalı. Zaten literatüre de baktığımızda belli bir yaştan sonra aşk kalmıyor sevgi kalıyor. Ölene kadar da sürüyor. Bu arada istersen beni takip et öyle konuşalım tabi eğer istersen senin için de sorun değilse. Çok güzel düşünüyorsun gerçekten
...
Karşıyım.
Pozitif bakıyorum
Gayet normal.
Olabilir
Olumlu bakıyorum
normal bence sence nasıl
Bence bi sorun yok
Evlendim.
gereksiz
Olumsuz