Bu soruyu aslında kendim için soruyorum arkadaşlar özellikle de kız arkadaşların cevaplarını merak ediyorum empati yapabilmek adına daha doğrusu fikir almak istiyorum.
Uzun uzun anlatamıyorum detayda ama nişanlım ile onun ailesinin tek taraflı olarak bitirmesi sonucunda kopma noktasına geldik biz görüşüyoruz ama ailesi bitirdi ve vazgeç vazgeç gidersen evlenirsen ölümüze bile gelme noktasına getirdiler işi onun için çok zor biliyorum ama bu süreçten o kadar etkilendim ve yoruldum ki bende vazgeçme noktasına geldim.
Bunun gibi sorunlar yaşayanlar oldu mu aramızda çözüldü mü? nasıl çözdünüz? veya nasıl sonuçlandı?
Uzun uzun anlatamıyorum detayda ama nişanlım ile onun ailesinin tek taraflı olarak bitirmesi sonucunda kopma noktasına geldik biz görüşüyoruz ama ailesi bitirdi ve vazgeç vazgeç gidersen evlenirsen ölümüze bile gelme noktasına getirdiler işi onun için çok zor biliyorum ama bu süreçten o kadar etkilendim ve yoruldum ki bende vazgeçme noktasına geldim.
Bunun gibi sorunlar yaşayanlar oldu mu aramızda çözüldü mü? nasıl çözdünüz? veya nasıl sonuçlandı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar