7yıldır birlikteyiz 3senedir asker bekliyorum 7yıla tamamlamak istiyor maddi imkansızlıktan detaya bakar mısınız?

Düğün kına fazla altın hesabımızda olmadığı halde evlenemiyoruz ya da evlensek asgari ücretle geçinemeyiz diye korkuyoruz ne benim ne onun düzgün işi var sözleşmeli asker kendisi sözleşmeyi uzatmak istiyor ama artık uzakta kalmasından çok rahatsızım aşırı özlüyorum ve hep bi yanım buruk yine 3senedir az kaldı diye sabrettim 7 yıldan bahsediyor ya napıcam ben
7yıldır birlikteyiz 3senedir asker bekliyorum 7yıla tamamlamak istiyor maddi imkansızlıktan detaya bakar mısınız?
Cevapla