Arkadaşlar yaşım 35 lütfen büyükler yorum yapsın, armudun sapı üzümün çöpü demedim herkesi değerlendirdim ama ruhuma uyan olmadı yasımda gecti güzellikte gecti benden yasca küçük, iyi bi insan var saf iyi niyetli benim işim iyi paramda iyi onun maaşıda iyi değerde veriyor, bazı hareketleri biraz sevimli gelmiyor ben daha sert olgun istiyorum ama iyiler kapılmş bu yaşa biliyorsunuz sizce gözümü kapayıp evlenmelimiyim artık evde kalmş lafları canımı sıkıyor, yani diyorum zaten ömrüm yarısı gitmiş en güzel zamnlar idare edermiyim
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
+1 yılÖncelikle ehliyette her şey istediğimiz gibi olmayabiliyor tarz bence denemek değil de anlamak gerekiyor olduğu gibi kabullenmek lazım bazı şeyleri böyle olmazsa hiçbir evlilik bitmez bence yani hiçbir evlilik birebir uyum sağlayan çiftlerle oluşmuyor.
Eskilere bakıyorsun yani 40 sene 50 sene diyor artık birbiriyle aynı olmuşlar bu insanların ilk başta birbirinin aynı olma ihtimali yok yani bence insanlar zamanla birbirine benziyor birbirinin istediği hali alıyor
Yani çok mu maço CNN çekti adamı eline verirsin kepçeyi vur masaya dersin o da ay tamam der hevesin geçer 😊🥰🥰01 Yorumla- +1 yıl
Ruh ikizi olayı bilmem ne gatif pozitif şeyler bana çok hikaye geliyor ya evlilik farklı bir şey bence yaşamadan bilinmiyor empati duygular Karman çorman bir şey
En İyi Cevaplar
Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Burçlarınız neler? Yükselen ay burçlarıda önemli!!
Çok kısa bir durum değil bu!!
Hele at gözlüğü takıpta bazı sorunları görmezden gelerek ilerlemek hiç doğru değil!!
Ve hayatınız söz konusu uzun uzun anlatmanız ve dinlemeniz gerekir detayları...
Konuşabilmek... (yetmez anlaşabilmek aynı frekansları yakalayabilmekte önemli)
Ten temasıda önemli yoksa sadece arkadaş dost vs olursunuz dokunurken mutlu olmanız gerekiyor
Sıradan kardeşçe mutsuz hayatınız olmasını istemiyorsanız kendinize vakit tanıyın ki daha iyi tanıyın
Keşke dememek için bunu yapın
En kötü evlenir ayrılırsınız ama yüksek bir olasılığınız varsa yapmayın..
Mutlu bir yalnızlığın varsa mutsuz bir evliliğe hiç gerek yok00 Yorumla
+1 yılbence gözünü kapatıp evlenmeni tavsiye etmem
adam senden küçük bir defa yani. bu eksi bir durum üzerine bir de senin istediğin gibi birisi değil henüz çocuk görüyorsun ki bu saatten sonra bunu mu kafan kaldırır mı bilmiyorum
Birisi dedi bir baskı var diye evlenmen büyük hata olur ben birisinin baskısıyla asla evlenmedim evlenmem de
içime sinmeyen bir evlilik yapamam..00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Senden küçük, sana kıymet veren üstelik iyi kişilikli ve maaşı da var daha ne, ruh eşi mi bekliyorsun evlen tabi. Ufak tefek sevmediğin huyları olabilir, senin de vardır normal yani. Ayrıca tüm bu özellikleri sevmen için yeterli bile yanında bir de şöyle boyu olsun, böyle yakışıklı olsun, şöyle romantik olsun... olmuyor işte gördün sende, zorlama istersen.
02 Yorumla
Soran+1 yılBende böyle düşünüp şartları zorluyorum işte ama ya pişman olursam diyorum
- +1 yıl
Olabilirsin garantisi yok ancak dediğin şekilde düşünürsen kabul etmezsen de pişman olabilirsin. Sadece seçim yapıp sonuçlarını kabul etmelisin. İster evlenmeyi seç istersen vazgeç ama bu seçimi düşünüp tasarlayıp, zorlanmadan kendin aldığını hatırla ve sonuçlarını kabul et, pişman olma! Sadece o zamanki şartlara göre kendine bir yeni bir yol çizebilir sonra o yolda ilerlersin.
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
39
Cevap
77Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 262b cevap paylaştı.
u +1 yılSevmediğin biri ile evlenmemelisin bence
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 4b cevap paylaştı.
s +1 yılÖpesim sarılasım gelmiyor demişsin bi cevabında. Yani sen bu adamla aynı yatağa gireceksin, aynı sofraya oturacaksın evlenirsen.. Madem ona karşı samimi duygular hissetmiyorsun, aşık değilsin, sevmiyorsun o halde neden yani? Yaşın 35 oldu diye sana göre güzelliğin geçti diye karşında ki insana yaptığın haksızlık olmuyor mu? Sevmediğin, ilgi duymadığın biriyle ömür boyu bir hayat geçmez. "yaşım geçti, güzellik de geçti diyorsun da belki başkasına göre geçmemiştir, başkasına göre sen çok güzelsindir.. kim bilir senin kaderin kısmetin nerde.. Ne istiyorsun o önemli. Elalemin" evde kaldın, yaşın geçti " cümlelerine takılıyorsan canını sıkıyorsan o zaman hayat cehennem oluyor. Ne kendine yazık et ne de o adama.. İyi düşün.
30 Yorumla Öncelikle "yaş geçti" diye evlenilmez. Ve insan her yaşta birinden hoşlana bilir hatta birine aşık ola bilir. Yani bu normal bir şey ve yaşla inan bana alakası yok. Yani yaşım geçti artık aşk bana göre değil mantık evliliği yapayım diyorsan özür dilerim ama yanılıyorsun. İnsan sevmediği biri ile sırf parası, pulu var diye bir ömür nasıl yaşaya bilir ki? Evlilik ciddi ve sorumluluk gerektiren bir karar. O yüzden iyi düşün. Evet para güzel bir şey, ama o para seninse güzel. Karşı tarafın olunca güzel bir tarafı kalmıyor.
01 Yorumla
Soran+1 yılBenmde param var
+1 yılYaşım çok büyük değil 24 yaşındayım ama evli biri olarak tavsiyede bulunacam ondan nefret ediyor musunuz
Bende severek evlenmedim hatta görücü usulü ile evlendim tabi görücü usulü ile önce aileler birbirlerini araştırıp onayladılar sonra beni görmeye gelince bizde şartlarımız uyuştu ve birbirimizden hoşlandık 4 gün sonra nişan oldu zamanla sevmeye başladık şimdi ise biz çok mutluyuz02 Yorumla
Soran+1 yılNefret yok hayır
- +1 yıl
Eğer sizi rahatsız eden sorunları yoksa bence sevgi olmasada olur evlilikte önemli olan saygı ve güven sevgide sonradan gelir eğer saygı ve güven yoksada sevgi varsa bile yok olur siz ona güveniyor musunuz ya da size saygılımı sonra ailesine bakın annesine nasıl davranıyor kız kardeşine nasıl davranıyor nasıl kavga ediyorlar bunların hepsine bakın çünkü aynısını sizde yaşayacaksınız
+1 yılSenden küçük biriyle sen yapamazsın. 1. si erkeklerin birçoğu cilveli kadın sever. Sen 35 yaşındasın, ona genç bir kız gibi ayak uydurabilecek misin? Çünkü yaşımız ilerledikçe bu tarz hareketlerimiz azalabiliyor (istisnalar hariç)
Evlenmek için evlenmeyesin. Çünkü evde kalmak terimi bu asırda yok oldu. Kalbine, ruhuna hitap etmiyorsa karşındaki ne kendini yor, ne de o adamı üz.10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılYanlis dusunuyosunuz abla. Brnde yeni evli, bu sene 30yasima giricem ve uzun yillar boyu yalnizdim ciktigim insanlar oldu ama kimse kiymetimi bilmedi. Söyle ki evlenmis olmak icin evlenilmez. Ha biraz tanisirsin ona göre tanirsin degerlendirirsin. Öyle deli divane Ask arama cunku gercekci degil, sadik iyi niyetli bi duzeni olup sana uygun birini bulursun. Seytan umitsizlikle doldurur sakin unutma. Allaha saril hakkinda en hayirlisuni dile. Sabirli ol🙏
23 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılHa birde guzelligim gecti demistiniz, öyle degildir her yasin ayri guzrllegi var ayrica hersey kendimize dusuyo biraz bakim vs
Soran+1 yılBu iyi biri düzeni idare ettirr ondan yana sıkıntm yok asıl mesele benm gözüm dısarda kalırmı
Cevap sahibi+1 yılSevmedigniz biriyse elbet kalir bunun yasi yok. Ben daha yeni evli ve severek evlendigim halde anne evini birakmak falan hersey zor geliyo. Hos bizimdr zor bi baslangicimoz oldu, Esimin babasi biz balayindayken vefat etti apar topar iptal ettik hetseyi tek basima kaldim 8 gun.. cok depresyona girdim. Demem o ki sevmiyosan ki kendini zorluyo gibisin, bu is olmaz. Daha cok tanima firsatin yokmu
+1 yılcidden maaşı var diye evlenmek bide sevmediğim diyorsun siz evlilik yuva değil yaşam korkunuz var gidin işe girin kendi kazancınızı yiyin sevdiginiz erkekle de evlenin neden birilerinin sırtına binerek hayatı idame ettirmek istiyorsunuz çok mu açsıniz lütfen yapmayın o adamın hakkına girmeyin bari
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 307 cevap paylaştı. Kaç yaş küçük?
aşırı bir fark yoksa olabilir, bence bırakın yaş takıntısını. Soruda bile büyükler yorum yapsın demişsiniz. Yaşanmışlıklar sayesinde yeri gelir 20 yaşında çocuk 30 yaşında adamdan olgun olur. Bir de şöyle de düşünebilirsiniz. İlla çevrenizde bir sürü mutsuz evlilik örneği görmüşsünüzdür. Onların yaşla ilgili sorunları yok mesela, mutsuz olmakta var. Diyorum ya bırakın bence yaş düşünmeyi.00 Yorumla
+1 yılHayatının hatasını yaparsın. Olgunluğa da varmışın bu yaştan sonra sana göre olmayan birini asla kaldıramazsın. Bundan sonra sana hayatındaki insanın vereceği en değerli şey hayat arkadaşlığı bu insanla zor görünüyor aldığım kadarıyla. Sadece senin durumun için değil genel anlamda hayatınızı birleştirmeyi düşündüğünüz kişiyi "ben bu kişiyle arkadaş olabilir miyim" diye değerlendirmek gerek.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,3b cevap paylaştı.
+1 yılBuyuk bir karar vermeden once birbirinize bir sans verin. Bir seyler hissetmen hic onemli degilmis gibi, milletin lafi yuzunden kararini aceleye getirme. Yaninda uyanacagin, elini tutacagin kisiye bence biraz olsun bir sey hissetmelisin ki baskasina aklin kaymasin.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,2b cevap paylaştı.
+1 yılAcele etmemenizi tavsiye edebilirim.
Zaman geçirin
Stresli anlarda tepkileri neler.
Hata yaptığında size ne kadar tahammül edebiliyor.
ya da nasıl tepki veriyor.
Siz nasıl birini istiyorsunuz.
Bu konuda ne kadar eminsiniz?
Ne istediğini bilen mi yoksa sürekli duygu durum değişikliği yaşayan biri misiniz00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılEvlen bence erkegin iyisi yok o sert yapililarda neler nneler yapiyo evde kadina aldatmadir laf dinlememeler.. benim ilk sevgilim o tipteydi simdi senin evlenmeyi dusundugun kisi gibi birisiyle birlikteyim cennete mi dustum diyorum bazen. Ask zaten kimle olursa olsun bitiyor eninde sonunda kafalarin uymasi onemli
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 427 cevap paylaştı.
+1 yılBu duygu karmaşasıyla sevince görmezden gelebileceğin küçücük şeylere sadece katlanmak zorunda kalırsın, yersiz fevri çıkışları idare etmek zorunda kalırsın, birbiriniz için denge sorununuz varsa ilerisi için büyük yıkım olabilir.. gönlünce olsun 🌸
00 Yorumla
+1 yılBence evlen ama onun çekici taraflarına odaklan. Mesela onu sen yönlendir. Belki de nezaketinden yumuşak olsa da sen isteyince sert olur. Özünde iyi birini bence itme ama sevmeye de çalış ki ikinize de işkence olmasın.
00 Yorumla
+1 yılBir yorumunda öpesim, sarılasım gelmiyor demişsin, evlilenirseniz bunlar zaten olmak zorunda. Eğer mutluysanız, anlaşabiliyorsanız evlenin. Bazen mantık evliliği yapmak gerekebilir. Şimdiden mutluluklar dilerim. 🌸🌺
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı.
+1 yılSevmediğin bir kişiyle evlenme, mesele senden küçük olması değil, gönlüne hoş gelmeyen birisini düşünme, gerekirse evde kal, dünyanın sonu mu?
İçine sinmeyen bir hayatı elalemin dedikodusu yüzünden tercih etme00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 3,8b cevap paylaştı. İnce düşünme herşeyi çok fazla irdelemek hata olur ayrıca senden küçük bu ilerde sorun yaratır mı orasida ayrı soru sana iyi davranıyorsa evini bilirse seni severse bence yeterli ama son karar senin
04 Yorumla
Soran+1 yılKeşke gözüm acılmadan anam vereydi birine
Aşk İlişkileri konusunda 7,6b cevap paylaştı. acikcasi bu yastan sonra zaten mantik evliligi yapacaksin. amac birbirnizin cikarini gözetmek. kendine yeten biriysen riske atma. bu evliligi 55 60 yasinda da yaparsin
04 Yorumla
Soran+1 yılİnsan eşi olsn istiyor bilmiyorum, evleneneler cokmu seviyorlar birbirlerini idare ediyorlarbence,55 yasnda kocayı napim
Soran+1 yılBu yastan sonra kim gelcek sacma sapan adamlar ancak
olayın en başında seni düşündüren şeyler varken o evlilik çok iyi olur demek zor. evet insan illa ki birilerinin olmasını ister hayatında ama sadece şartlara uyum sağlamak içinde birilerini almak biraz manasız..
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 16,3b cevap paylaştı. Evlenmiş olmak için evlenilmez.
Aşk gerekli olmasa da, o kişi içine sinmeli. Biraz mantık, biraz duygu, biraz uyum olursa neden olmasın?
00 Yorumla
+1 yılSinirlendiğinde ne kadar ileri gidebiliyo buna bak dikkate al derim insanın gerçek kişiliği o zaman anlaşılıyor bence onun dışında mantık evlilikleri aşk evliliklerinden daha uzun ve daha mutlu evlilikler oluyo genelde aynı evde yaşamaya başlayınca ister istemez bi sevgi bağı oluşur zaten
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 535 cevap paylaştı.
+1 yılNet söylüyorum bir şey hissetmediğin bir insanla evlenme hatta uzatma ayrıl yaşım geçmiş güzelliğim geçmiş her şey güzellik yaş para değil sevgi bunların önüne geçer yoksa o iş yaş olur...
00 Yorumla
+1 yılBence evlilik ciddi bir müessese öncelikle bunu göz önünde bulundurarak karar vermelisiniz.
daha sonra karşınızdaki kişinin olan bazı tavırlarını beğenmediğinizi söylüyorsunuz bu şimdi size o kadar çok rahatsız gelmiyorsa emin ol ilerde evlilik araya girdiğinde rahatsızlık verecektir önce bunu karşınızdaki kişiyle güzel bi dille konuşun ve halletmeye çalışın daha sonra daha sağlıklı karalar verebilirsiniz bence acele etmeyin.00 Yorumla
+1 yılCanim kac tane özelliğinden bahsetmişsin o kisinin ama sende duygu anlaminda ne var bahsetmemişsin. Benim eski eşim de çok iyi biriydi.🤷♀️Kendini farklı yönlerinle keşfedip daha cok sevmeye ne dersin? Boylece girdigin kuantum alanında karşılıklı birbirinizi sevdiğin insanlarla karşılaşırsın
00 Yorumla
+1 yılİçine sinmemis bu çocuk senin.. olmaz yurutemezsin bana göre.. senin istediğin tarzda biri olmadığı için çok zor
10 Yorumla
+1 yılMüneccim miyiz biz, nerden bilelim. Yaşayıp göreceksin, gönlün ne diyor ona bak. Başkalarının fikrine bağımlı yaşama, hayat senin hayatın.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı. Sevmedigin ten uyumun olmadigi biriyle evlenme. Milletin lafina bakma desinler evde kalmis diye bisey olmaz. Mutlulugundan onemli degil
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılYas muhabbetlerini takmayacaksan ve adami cinsellikte tatmin edecegini dusunuyorsan evlen
Yoksa yas ilerledikce bende azalir diyorsan onun zirvedir su an dayanamam diyorsan adama yazik olur02 Yorumla
Soran+1 yılBen diyorum aslnda sorun olur diyorum ilerde azalır diyorum bişi olmaz diyor
Cevap sahibi+1 yılO su an oyle diyor ama baslayacak aramaya sonra
Kac yas. farkiniz var aileler sorun eder mi
Gizli Üye(30-35)+1 yılEğer gerçekten istemiyorsan ya da sevgini hissettiremeyeceksen evlenme. Sürekli mantığınla hareket ettiğin açık böyle gidersen de zor evlenirsin. Maaşını falan geç de önce hoşlanıyor musun onu söyle para bir şekilde kazanılır
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 803 cevap paylaştı. Ruhuna uyan vardır aslında da sen sanki cebine uyanı arıyorsun gibi...
04 Yorumla
Soran+1 yılBen ii kazanıyorum kendimden düşük biri ilede denedim olmadı
Soran+1 yılParası yüksekte denedim oda olmadı
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılHata olur gibi geliyor dul demeleri dense bekar desinler ayni bok bende yedi yas 40 geldi ama hale kriterlerimden odun vermiyorum kim ne derse desin.
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 6,4b cevap paylaştı.
+1 yılhttps://www.youtube.com/embed/weM25Wata5cSana böyle bir erkek lazım
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 7,2b cevap paylaştı.
+1 yılEn istekli olduğun zamanlarda bu adama sarılıp öpmek koklamak istiyor musun?
Eğer cevabın hayır ise yazık edersin 👍
00 Yorumla Cok manasiz geldi bana. Sevmedigin biriyle ömur boyu nasil yasamayi dusunuyorsun bu bir iki gunluk birsey degil sonucta.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılziyaaaaaaaaaaa :)
https://www.youtube.com/embed/mEIrgq4yPxU00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 528 cevap paylaştı. Nekadar yas farki var ki aranizda? Anlasabiliyirsaniz evlenin derim bana kalsa hic evlenmeyin cok ta guzel bi bok degil
02 Yorumla
Soran+1 yılNeden ya ben severim eşimi mutlu ederim ne bilim birlikte bişiler yapmak vs nesi kötü
- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılBence kabullenmişlik düşüncesinden kurtularak mantıklı bak duruma sonra pişman olduğunda bu sefer vazgeçmek zor olur
00 Yorumla
+1 yılevliliği zorunlu bir şeymiş gibi görmeyi bırak hayatını yaşa. o kişi zamanı gelince karşına çıkacaktır bırak geç olsun insanlara kulağını kapa. içine sinmeyen biriyle sırf çevre baskısından dolayı evlenme.
20 YorumlaEvlen içinde kalmasın, baktın olmuyor boşanırsın.
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,3b cevap paylaştı.
+1 yılPara pul her zaman olur ama aşk ve Sevgi her zaman bulunmayabilir
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 802 cevap paylaştı.
+1 yılKusura bakma da iyiler kapilmis bununla evleniyim diyen bir kadinla acaba o adam evlenmeli mi...
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 737 cevap paylaştı.
+1 yılbence biraz daha tanı cidden sevmeye çalış pişman olmamak adına
00 Yorumla
+1 yılKalbinin isinmadigi biri ile evlenme ne o üzülsün ne de sen kendini o duruma sok
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 7b cevap paylaştı. Anlatımın bunda da sanki çöpe takılacakmışsın gibi. :)
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)+1 yılİyiler yine var maaşı iyi falan demişsin evet para saadetin bir kısmı ama iş maaşda parada bitmiyor mantık evliliğinde iyi düşünmek gerek hemde çok iyi
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 355 cevap paylaştı. Umarım en doğdu kararı verirsin… ama insanların dedikodularını umursama
00 Yorumla
+1 yılGözünü karartman için bir sebep yok sana değer veriyor ve sende değerini bil. Sert birini istemen biraz saçma olmuş evlenince hergun kavga döğüşmü olsun istiyorsun nasıl bir ruh halindesin kestiremedim.
05 Yorumla
Soran+1 yılSert derken kıskansn sahiplensin o manada
- +1 yıl
Kıskanma olayını yorumlamaya bağlı güveniyorsa neden kıskansın? Evlilik yolunda adım attıysanız daha nasıl sahiplenecek ki daha nişan nikah yoksa ters tepkide görebilir olmadık zamanda kıskansa vs ve buna karşı sen babammisin, kocammisin diye sorsan ne cevap vermesini bekliyorsun? Bi nikahına alsın bakalım
Soran+1 yılYa iyice benimsedi zaten beni 6 ay olcak bişi olunca ben kıskanıyorm o kıskanmıyor hiç
- +1 yıl
Sen neden kıskanıyorsun acaba benden daha guzel daha genc biriyle gidebilir diyemi? İ
Soran+1 yılKendi çirkin cok yakışıklı değil zaten hayır benm yapım kıskanc
Sevmediği birsi varsa evlen ama o insan kötü biriyse asla tagsiye etmem. Hemde ne bile bilirmisin ki bide bakmışsın sevmediğin adamla evlenmişsin ve zaman keçtikçe aşık olmaya başlıycan? Kim bile bilir ki¿
05 Yorumla
Soran+1 yılÖpesim sarılasım gelmiyor oda sevgi istiyo
Soran+1 yılBende öyle diom sevdiğim gelmio en azındna iyi ve paralı biri olsn paralınderken benle aynı maas alıo zaten
Soran+1 yılKafam uymuyor onlarla cok yaslılarben görümtü olarak zaten ufak tefek bi bayanm minyonm onlar beni ufak sanıyor zaten
Aşk İlişkileri konusunda 15,9b cevap paylaştı. hayat insana beklediği anda vermiyor ruh eşini ne yazıkki. kusursuz insanı aramaya devam edersende bulamazsın zaten bence bi şans ver derim
00 Yorumla
+1 yılresmen sırf evlenmek için artık evleneyim kafası gibi bir şey. İş işten geçtikten sonra pişmanlık yaratma ihtimali fazla
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 31,8b cevap paylaştı. Daldan dala atlayıp 30 dan sonra cinsel cazibesi kalmamış birisin
06 Yorumla
Soran+1 yılDaldan dala atlamadm kafama göre birini bulamadım.
Soran+1 yılAksine keşke tanımasaydm kimseyi tek buldgmla yetnrdm işte
Soran+1 yılEvet bendemi sıkıntı millettemi bilmiyorum sıkılıyorum
Gizli Üye(30-35)+1 yılYaşadığın şehir neresi? Sorma sebebim nasıl bir kültür içinde yaşıyorsun?
00 YorumlaSenden küçük olanın ailesi seni isteyecek mi birde o var istese bile sürekli laf sokacaklar hayal kurma
04 Yorumla
Soran+1 yılİstiyor sıknt yok
Soran+1 yılYok ya amca evini bile yeniden düzdü oğlum evlncek mahcup olmayım diye ailesi çiftçi
Gizli Üye(25-29)+1 yılİyi düşün sevfiğinlede evlenip sonra pişman olmak var
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 4,1b cevap paylaştı.
+1 yılKafana uyuyorsa bazı şeylerle görmezden gelip evlenebilirsin
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBenim yaşım 29 bekarım düşünürsen evlenirim seninle
00 Yorumla
+1 yılMaddiyat önemli değil.. olgun kafa dengi biri olmalı sana sonuçta bir ömür olacak bu iş.. sana güven vermeli
00 YorumlaEvlilik cocuk oyuncuga degildir cok ince dusunmek gerekir son pismanlik neye yarar
00 YorumlaAdamın hayatını mahvetme, bu sorduğun soruyu adama göster sonra evlen evlenirse
00 Yorumla
+1 yılBulursun bence bir sürü tanışma sitesi var sanal diyip gecme belki nasibin sosyal medyadan cikar
00 Yorumla- Devamını Gör (56)
Devamını Gör(101)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > Benden küçük, iyi niyetli ve maaşı iyi biri var. Sevmediğim biriyle evlenirsem pişman olur muyum?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer