Benden küçük, iyi niyetli ve maaşı iyi biri var. Sevmediğim biriyle evlenirsem pişman olur muyum?

Arkadaşlar yaşım 35 lütfen büyükler yorum yapsın, armudun sapı üzümün çöpü demedim herkesi değerlendirdim ama ruhuma uyan olmadı yasımda gecti güzellikte gecti benden yasca küçük, iyi bi insan var saf iyi niyetli benim işim iyi paramda iyi onun maaşıda iyi değerde veriyor, bazı hareketleri biraz sevimli gelmiyor ben daha sert olgun istiyorum ama iyiler kapılmş bu yaşa biliyorsunuz sizce gözümü kapayıp evlenmelimiyim artık evde kalmş lafları canımı sıkıyor, yani diyorum zaten ömrüm yarısı gitmiş en güzel zamnlar idare edermiyim

Benden küçük, iyi niyetli ve maaşı iyi biri var. Sevmediğim biriyle evlenirsem pişman olur muyum?
Cevapla