Bu zamana kadar ne arkamda bir ailem ne sevdiğim biri oldu. Herşeyi kendim yaptığım için erkekleştim ve yalnızım. Ne yapmalı?

Babam şiddet uyguladı abim küfretti baskı kurdular annem ilerde evlenecek gözüyle beni bir hizmetçi gibi gördü başımı okşamadı varsa yoksa oğulları kendim çalışıp üniversiteyi bitirdim. Mesleğim var çalışıyorum.
Arabam var bilgi sahibi olmak için tonlarca kitap bitirdim. Erkek gibi yetiştirdim kendimi.
Hayatima kimse girmedi çok fevri olduğum söyleniyor.
Her seyi kendim yapinca kimseye ihtiyacim olmuyor ama bende sevmek sevilmek istiyorum cok mutsuzum
Bu zamana kadar ne arkamda bir ailem ne sevdiğim biri oldu. Herşeyi kendim yaptığım için erkekleştim ve yalnızım. Ne yapmalı?
Cevapla