Aşık olduğunuz birinin tuvalette olduğunu düşünmek insanı soğutuyor değil mi?

Yani şöyle açıklayayım: Birinden hoşlanıyosun yahut aşık oluyosun, platoniksin artık. Onunla ilgili hayaller kuruyorsun, onu gözünde büyütüyosun, mükemmeleştiriyosun falan filan. Ama şimdi düşününce o da bir insan ve senin abarttığın kadar mükemmel bir varlık değil aslında.

Yani aklıma geliyor ki mesela oturmuş tuvalette çatır-çutur "oh" diyip sıçıyor, insan bi soğuyor aga😅😂

Aşık olduğunuz birinin tuvalette olduğunu düşünmek insanı soğutuyor değil mi?
Cevapla