Tam olarak nasıl hissederiz , siz nasıl hissediyorsunuz?

Konuşmaya başlayalı 20 gün falan oldu ama sevgiliyiz şu an hiç öyle telefonla konuşmadık ne sesli ne görüntülü ama mesajlaşırken sürekli üstü kapalı c*nsellik konuşuyor rahatsız oluyorum bende ama oda haklı bir taraftan sevgiliyiz ve güzel sözler duymak istiyor canım gülüm aşkım da başka Bir şey diyemiyorum ne seviyorum nede sevmiyorum ama bir taraftan istiyorum siz nasıl hissediyorsunuz aşık olduğunuz kişilere karşı nasıl düşünceler içindesiniz.
Tam olarak nasıl hissederiz , siz nasıl hissediyorsunuz?
Cevapla