Sevgilimle iki yabancı gibiyiz, aramızdaki utangaçlığı nasıl kırarım?

Merhaba arkadaşlar, iki gün önce uzun zaman sonra bir ilişkiye başladım 2 yıllık arkadaşımla, ama hiç sevgili gibi değiliz. Ben onun yanına gitmeye çekiniyorum o da benim yanıma gelmiyor, arkadaşken iyi anlaşırdık sohbetimiz de iyiydi ama sevgili olduğumuzdan beri bi uzaklık var aramızda mesajlaşmıyoruz bile nadir okulda konuşuyoruz. Ondan hoşlanıyorum ve ayrılmak istemiyorum. Ne yapmalıyım? Nasıl davranmalıyım?

Sevgilimle iki yabancı gibiyiz, aramızdaki utangaçlığı nasıl kırarım?
Cevapla