Herkes bizi sevgili gibi görüyor ama o kabul etmiyor?

Çok çok çok yakın bir karşı cins arkadaşım var. Aynı arkadaş grubu içindeyiz. Yediğimiz içtiğim ayrı gitmez, yeri gelir 24 saat bir arada oluruz. Yan yana olmadığımızda telefondan, bilgisayardan beraber bir şeyler izleyip sohbet ederiz hatta. Beraber vakit geçirmekten inanılmaz keyif alıyoruz.

Diğer arkadaşlarımız bile artık aramızda duygusal bir bağ olduğunu söylüyor. Birkaç kez de cinsel yönden yakınlaşmalar yaşadık. Sonrasında bunu konuştuğumuzda olmaması gerektiği, beni arkadaşı dostu olarak görmek istediğini söyledi. Hatta olmaması gerektiğini bile bile, söyleye söyleye birkaç kez bu durumu sürdürdü. Neredeyse hepsinde de ben yanına gidip başlatıyordum ama.

Ona karşı duygusal hislerimin olmasından korktuğunu söylüyor. Uzun zamandır tanıdığım için hiçkimseyle böyle bir bağ kurmak istemediğini biliyorum. Bana çok değer verdiğini, bu yüzden arkadaşlık ilişkimizi başka bir boyuta taşıyıp bozmamızdan korktuğunu, beni kaybetmek istemediğini söylüyor.

Ben ne yapacağımı bilmiyorum. Her anım onunla geçtiği için defol git demeye dilim varmıyor, ama sadece arkadaş olarak sürdürmek de istemiyorum.

Biraz uzun oldu ama fikirlerinize ihtiyacım var. Ne yapabilirim?

Herkes bizi sevgili gibi görüyor ama o kabul etmiyor?
Cevapla