Aslında sorum erkeklere ama kızlar da fikrini söylesin?

Bir sevgilim vardı çoçuk beni çok seviyordu evlilik falan düşünüyorduk 2 ay da inanılmaz bağlı bir aşk yaşadık.. bana dokunmaya bile kıyamayan cocuk benden bir anda ayrıldı sebep söylemeden benim iyiliğim için olduğunu söyledi peşinden koştum ülke değiştirdi peşinden gittim yüzüme bile bakmadı ve ayrılığımızın üstünden 4 ay geçtikten sonra öğrendim ki beni severek ayrılmış benden cünkü babası ile annem bir ilişki yaşamışlar bizim de ilişkimiz varken babası zaten başka bir kadınla evliydi annem de babamla evli ve yasak bir ilişki yaşamışlar sırf kendi arzuları için.. neyse işte o bunları bildiği için benden ayrılmış meğerse ablası öyle söyledi bu gün yüzleştik mesajlaştık herşeyi bildiğimi söyledim içimi döktüm bana nasıl bunu yaptıklarını sorguladım o da içimi dökmeme izin verdi hatta ben hiç bir şey bilmediğim için ona inat kuzeniyle cıktım sonra ayrıldım kuzeni de ona anlatmış sırf kötülük olsun diye neyse işte hala seviyorum.. onun da beni sevdiğini hissediyorum ama hala benden uzak duruyor ne yapmalıyım ve en çok merak ettiğim şey onun ne hissetiği ne düşündü o babasına çok düşkün biri bense tam tersi annemi sildim konuşmuyorum sürekli günlerdir ağlıyorum ama geçmiyo hiç bir şekilde.. sizce ne yapmalıyım ve erkeklere bu yüzden soruyorum siz olsanız ne hissedersiniz sevdiğinizden neden uzak durursunuz?
Aslında sorum erkeklere ama kızlar da fikrini söylesin?
Cevapla