Bir sevgilim vardı çoçuk beni çok seviyordu evlilik falan düşünüyorduk 2 ay da inanılmaz bağlı bir aşk yaşadık.. bana dokunmaya bile kıyamayan cocuk benden bir anda ayrıldı sebep söylemeden benim iyiliğim için olduğunu söyledi peşinden koştum ülke değiştirdi peşinden gittim yüzüme bile bakmadı ve ayrılığımızın üstünden 4 ay geçtikten sonra öğrendim ki beni severek ayrılmış benden cünkü babası ile annem bir ilişki yaşamışlar bizim de ilişkimiz varken babası zaten başka bir kadınla evliydi annem de babamla evli ve yasak bir ilişki yaşamışlar sırf kendi arzuları için.. neyse işte o bunları bildiği için benden ayrılmış meğerse ablası öyle söyledi bu gün yüzleştik mesajlaştık herşeyi bildiğimi söyledim içimi döktüm bana nasıl bunu yaptıklarını sorguladım o da içimi dökmeme izin verdi hatta ben hiç bir şey bilmediğim için ona inat kuzeniyle cıktım sonra ayrıldım kuzeni de ona anlatmış sırf kötülük olsun diye neyse işte hala seviyorum.. onun da beni sevdiğini hissediyorum ama hala benden uzak duruyor ne yapmalıyım ve en çok merak ettiğim şey onun ne hissetiği ne düşündü o babasına çok düşkün biri bense tam tersi annemi sildim konuşmuyorum sürekli günlerdir ağlıyorum ama geçmiyo hiç bir şekilde.. sizce ne yapmalıyım ve erkeklere bu yüzden soruyorum siz olsanız ne hissedersiniz sevdiğinizden neden uzak durursunuz?
AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Nasıl yani evliylen babası anneni mi şey yapmış
evet babası da evli annem de babamla evli işte
her şey gözümün önünde olmuş ama ben görmemişim
Ee nereden tanışmışlar nasıl olmuş anlat kız annenin var mı öyle huyları baban anlamadı mı hiç
işte çoçuğun babası abimin karısının akrabası aslında ve evt var böyle huyları :) maalesef babam da hisseti ama bişiy bilmiyo
Kaç yaşında insanlae bunlar ya aksiyona bak olan sana olmuş
ikisi de 40 :)
Ve evt merak ettiğim şey cocuk ne hissediyo bu durumda olsanız ne hissedersiniz ne yaparsınız
Çocuk ne hissettsin babası anneni götürmüş çocuk olgunluk göstermiş siz bir şey yaşadınız mı çocukla üvey kardeş oluyorsunuz ahhsajbaha yaşlılar önce davranmış
Yani sevgiliydik birbirimizi seviyoduk gelecek düşünüyoduk cinsel olarak bişi yaşamadık ama o bize ters
Annene ters değilmiş knk ne diyim
Evt değilmiş :))) .. yani çoçuk dese ki herşeyi boş ver ben babamla görüşmem sende annenle görüşmezsin biz yolumuza bakarız dese her şey düzelir aslında ama onun ne düşündüğünü bilemiyorum.
Annen neymiş ya 40 yaşında ikizler burcu mu absjaja
Yok yay
Ya kusura bakma ağlanıcak hale gülüyoruz baban bilse ne yapar
Şüpelendiği için kendisini bıcakladı bilse ne yapar sen düşün.
Baban kendini mi bıçakladı bu arada suygusal aldatma mı yoksa baya yatmışlar mı
Sevgiliymişler detay bilmiyorum
Çok garip ne diyim üzülme bence daha fazla bu işten çıkamazsın sonra
Nasıl üzülme annem yaşarken beni annesiz bıraktı. Sevdiğimden ayırdı sürekli bizi ayırmaları bu yüzdenmiş meğerse
Ama bunun tek çözümü geçmişe dönmek yaşlarınız kaç
Nasıl geçmişe dönmek ikimiz de 20 yaşındayız
Oo ben büyüksünüz sanıyorum sen daha önce başkasıyla ilişkin olmadı mı o çocukla yaşamaman niye değerli bu kadar
Bir sürü ilişkim oldu da işte gönül bu
Bir de bilmiyorum onun sevgisine çok inandım o yüzden belki
Ya zaten ona bağlanman bi yerde imkansız bir sür cinsel ilişki o çoxuğa gelince mi duygusal oldun sadece yaşanmışlık yok diye önemli senin için
Nasıl yani bir sürü cinsel ilişki derken
Bir sürü ilişkim oldu demedn mi
ilişkim oldu da cinsel olarka değil evlenmeden karşıyım
Demek ki sen babana çekmişsin abhsabvaba
Gahaha güldürdün olum
Ama çok karışık durumlar ya evli insanların zina yapması yani ne diyim sana bi soru ölünce ne olacak sence ne düşünüyorsun
Ölünce ne olacağını bilmem ama ben ölmeyi düşünüyorum.
Saçmalam bi düşünsene gencecik idealler olan güzel bi kızsın daha günaha bulaşmamışsın biz burada sınavdayız bize ait olan her şeyin hrsabını vericez boşa harcadığımız zamanları bile kazanırsan cennette sonsıza kadar kalıcaksın aklına gelen her şey orada olacak bu dünya yalan
Çoçukluğumdan bu yana yaşadıklarım yaşıma göre fazla ağır..
Kimse kaldıramayacağından fazlasını almaz ne olursa olsun bak şöyle düşün ben bi sırra vakıfım diyelim o sırrı insan araştırıp şsterse ulaşır ama zamanla kalbini mühürlerse göz önünde bile olsa göremez kalbin mühürlenmesin diye her yolu denerdin di mi gerçek önünde ama mühür var diye gçremiyorsun bu da öyle her şeyi bi kenara bırak annenş babanı olanları biz Allaha insdetle yükümlüyüz bak kim olduğunu bile bilmiyorum yabancı kız
Peki sorduğum soruya cevap vermedin sen çoçuğun yerinde olsan bu durumda olsan ne hissederdin neden uzak durardın
Kötü bi durum yani üveylardeş sayılmaz ama tuhaf bir şey uzak durmak unutöak en doğrusu ondanıdr
Bu arada babasınla beni doğuran kişinin ilişkisi devam etmiyo babasının başka bir sevgilisi bile var yani
NabwvananBa beni doğuran kişi çok güldüm ya olsun babası anneni şeyyapmış olabilir iğrenççç
Yani sevse de uzak durucak diyosun
Öyle sen daha yakışıklı adaylara bak avahana
Kuzeniyle sevgili oldum 🤦🏻♀️ sonra da ayrıldım ama tabi bu olayları bilseydim olmazdım sırf canını yakmak için yaptım sence yanmış mıdır 🙂😶
Kuzeniyle yiyişme vs olduysa yakmıştır tabi
Evet kuzeni yüzüne demiş ki öpüştük 🙂 o da iyi demiş beni ilgilendirmez
Sadece öpüşme mi sanki biraz daha fazlası vae gibi avababan
Yo sadece öpüşme zaten bir gün sürdü ilişkimiz ve ayrıldım
Hatta sevdiğim çoçuğa da dedim ki sana inat kuzeninle oldum
Sende biraz annene çekmişsin sanki o çocuk daha bakmaz sana
O ne dedi
Ne alaka anneye cekmek ben olayları bilmiyodum ki cocuk benim canımı yakıyodu işte diyodu ben şöyleyim böyleyim buraya gittim bunu yaptım ettim sırf ondan soğuyum diye işte bende bir anlık hırsla yaptım zaten pişmanım
Anladım
Normalde istesem de yapamıycagım bişi bu aslında kalbimde başkası varken başkasınla olmak ama işte canım çok yandı
Canınnı yakacak bir şey yok ki ortada saçmalamışsın boşu boşuna öpmüş çocuk seni
istee diyorum yaa ben bilmiyodum aslında cocugun benden mecburen uzak durduğunu falan
Acıklama yapmadan terkedilmişim ben yapmim ne napim
Yapcak bür şey yok geçmiş artık
Unutmaya calışıcaz
Unutturayım mı sana yaralı ceylan 😄