arkadaşlar sadece adını (soyadı yok baş harfi var sadece) telefonunu ve fotoğrafını bildiğim bir askeri nasıl bulabilirm. biriyle tanıştım telefondan reele geçemeden bitti kavga ettik ama ben onu bulmak istiyorum and içtim bulcam ama öyle ama böyle. amaaa nasıl bulucam :(
AI Persona’ya Sor
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
telefon numarası var demişsiniz, ulaşamıyor musunuz?
hayır kavga ettik ve engelledi
kısa bir zaman diliminde ise belki biraz beklemelisin.. sonrasında ise tekrar tekrar kontorl edebilirsin. başka türlü şimdilik ulaşman zor gibi.
onu bulmanın her yolunu denicem
umarım şans yanında olur.
Telefon numarasından 11880 gibi yerlere sor. Ama bitmişse zorlamaya ne gerek var ki
ben zorluyorum demek ki? 11880den aradım kapalı bilgisi.
Bulamazsın en fazla netten sosyal medyadan aynı isim vs. Araştırman gerekiyor.
neden bulamam
Bulabileceğin bir uygulama veya veri ağı yok maalesef
askeriyeyi aradım eğer soyadını bilseydim gayet de baktılar telefon nosuyla bile arattılar ama soyadını bilmiyorum maalesef
Çalıştığı birliği ara telefonu numarasından ve isimden sor böyle biri var mı diye
sordum, bulamadılar, sadece isimle bakıldığında da çok o isimden çıkıyor, telefonla da bulamadılar ama telefonunu kaydettirmemiş olabilir sisteme o kesin sonuç vermez dediler
Hangi kuvvetten Jandarma mı?
özel kuvvetlerim demişti ama konyada olmaması gerekiyor özel kuvvetlerse ne alaka yani di mi
Şaşırdım biraz garip geldi
sen ciddi jandarma özel harekat mısın ya
Evet
ee burada ne arıyosun
bir şey aramıyorum ben 7 yıldır buradayım
tamam da ne işi var jöh adamın kızlar sitesinde
Can sıkıntısı zaten her zaman giremiyorum pek hastası değilim yani
nerede görev yapıyosun
Kusuruma bakma detay veremiyorum burada
tamam pardon
Önemli değil
mesaj atabiliyo muyuz?
Evet.
yazdım
Seni ne yapsın rütbeli tazeler varken 😅💋💋
aynen dayı sen bu taze kafasıyla daha çok bu sitede takılırsın devam
Benim bir şey aradığım yok takılsam ne olacak ama sen arıyorsun ama boşuna arıyorsun, malzemeyi de sermişsin görsünler diye, vurup geçerler sana gelecek olanlar da zaten, o öpme emojileri de aslında gülme olacaktı ama basarken yanlış oldu 👍
dayı vurup geçerler derken belli ki çok alışıksın herkesi kendin gibi yorumluyosun ama herkes sen ve etrafında bulunan kadınlar gibi değil, herkesi senn ailen gibi sanma reca ederim
beni tanımadığın için benden bahsetmen akla aykırı oluyo, insan ancak tanıyıp bildiklerinden yola çıkarak bir çıkarımda bulunabilir dayı. o yüzden senin aile yapın ailendeki kadınlar beni ilgilendirmiyor
profilimde gördüğün üzere gayet normal şık giyimli modern bir kızım. sana anormal gelen ne oldu ki? sorduğum soruda da aşık olduğum adam için sonuna kadar gittiğimi söylemişim ne rahatsız etti seni?
ayrıca profilime laf söylyen adamın tam bi kıro gibi denizde yatarak poz vermesi ve adının da baron31 olması? aynen dede sen osbirlemeye devam o yaşta anca onu yapabilirsin. bi de asla yaşayamayacağın duygulara ve insanlara b*k atmak hahahaha ağlaaaa... bi gözün toprğa bakıyo sen bırak burayı da biraz namaz kıl kuran oku
En hepsini yapıyorum sen merak etme, kendine bak sen kimin ne zaman öleceği hiç belli olmaz, ecel gençlere gelmiyor diye bir şey yok 1 saat sonra çıkmaya garantin mi var, hem ben denizde kro gibi yatmıyorum maalesef en azından her yerim kapalı senin gibi açık değil, haaa bu namaz sadece bize farz değil sana da farz, kuran okumayı bilmiyorsan git öğren sende oku
Ben evliyim zaten o yüzden osbirlemeye gerek yok, sen de evlense helalinden çal saksoyu
evliysen ne işin var kızlarsoruyor adlı bir sitede osbir nikiyle şrfsz amck ne işin kızların arasında
bize ait bu site amck moruk sttr gt karının yanına namaz kılıp buraya mı giriyon ln pzvnge bak hele
la ne diyon dedem yaşındasın hadi uza yaa pfff ne dediğin bile anlaşılmıyo bi gözü toprağa kaymış yallah tazyik dfşgdlglieliegi
Dedene ver de seni mi zıplatsın, inletmezsem istediğini de
noldu ln hani evliydin nmsluydun namaz kılıyodun noldu he gerçek yüzün çıktı di mi ortaya amn oğlu seni hadi yallaaaah moruk tazeler varken seni napsın kızlar burada sktr gt hadi ağlayarak buruşuk şeyine sarıl güzel kardeşim
eziiikkkk hahahhaa eeeeziiik eeeeezik
Bunları söyledim diye namaz kılmıyorum mu sanıyorsun sen güzellikle konuşursan benden de onu bulursun, gelde göstereyim sana ezik kim, kim kimi eziyor öğrenirsin o zaman, demekki ezik sensin kapiş
ln sktr git! hala yazıyo yüzsüz moruk ya
Yürü git sürt tük, subaylara sürttür dür sen
karını gönder o subaylara orspnun fırlattığı rahmetli ananın kemiklerini skym
Ben senin slalni skym hatta annen, koz kardşn, sen başka batmı ailenizde sklck kimse toplanın gelin
sie
yallah anana
oooooooooorrrrrrrrrrrrrrrrrrrrspuuuuuuuuuuuuuuuu çocuğuu hala ne arıyosun yorumumun altında, benim gibi bir kızla konuşmak hakaret yesen de hoşuna gidiyo di mi seni zavallı ezik yaşlı spık, defollllll benim sayfamdan aşğlık pslik, defol karına çoluk çocuğuna, DEFOOOLLLLLL SPIK MORUK DEFOL ANNENE MEZARA KOŞ VE ONU BCER benim GİBİ KIZLARA ASLA ULAŞAMIYCAKSIN ANCA HIRSIN VE KISKANÇLIĞINDAN BURDAN B*K ATARSIN BAŞKA HİÇBİR ŞEY YAPAMAZSSIN BUNUNLA AVUT KENDİNİ, BİTMİŞSİN SEN GBERİP GİDİCEKSİN YAKIDA VE SNN GİBİ SAPIĞIN ARKASINDAN EVLATLARI LAANET OKUCAK EZİK ZAVALLI
Azman Çavuşlar iş başına
sen napıyon ln burada millete azman diyosun da?
Haha azman çavuş bende 4. yü arıyom
Nah bulursun
kanki ben sadece penceresinden çekilmiş karanlık bir gece fotoğrafı ve ilçe bilgisiyle birinin evini bulmuş biri olduğum için hiç dikkate almıyorum bu dediğini :)))
Sen onu bul gel ya faturanı ödiycem
aw bunu demek için mi yazdın ne çok biliyosun ya ben de eğer ki sıkılmazsam, onu bulmazsam adam değilim sen daha kimle knuştuğunu bilmiyosun
Haha görcez :)
selam :)))
Söyle.
zor oo
Söyle
Bulamazsin