canınıza tak ettiği o an oldu mu
ve hayatımızda güzel şeyler olması için neler yapılmalı
canınıza tak ettiği o an oldu mu
ve hayatımızda güzel şeyler olması için neler yapılmalı
Evet ben bunu her zaman diyorum zaten maalesef. ama bir türlü hayatımda hiç güzel şeyler olmuyor yani ne kadar beklesem de olmuyor sürekli hayal kırıklığı yaşıyorum tekrar ve tekrar bu yüzden de artık sıkıldım yani beklentim kalmadı hayattan. ama bence her zaman için hayatta olumlu düşünmeyi denemeliyiz çünkü olumlu düşünmezsek belki de güzel şeyler olmaz.
Cevap
9Cevap
Hayattan ne istesek tam tersi olduğu için artık bir şey istemekten vazgeçip , hayatın bize sunduklarını yaşıyoruz.
gelen neyse başım üstüne ya bir ettiğim vardır ya da bir hikmet der geçerim
oldu bir dönem her şey ters gidiyordu şükür düzeldi
Vallahi askere gittik geldik Ne iş bulabildim Ne aş bulabildim ne aşk bulabildim butun gun evde ölmeyi bekliyoz
Evet şu sıralar çok oluyor
Valla hayatimdan cok memnunum
Bira alacak paran varsa sıkıntı yok
Çok zaman oldu.
çook
Evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?