Gebe kalmış olabilirmiyim folik asit içerken yasmin de içtim?

günaydınlar çok kısa bir soru sorucam yardımınıza ihtiyacım var , doktor bana vıtamın ıcın folik asit vermişti folik asitle birlikte yasminde kullandım 1 hafta once adetım 3 gun geciktiğinde gebelik testi yaptım negatif çıktı normalde ayın 7 sinde adet oluyorum 10 unda gebelik testi yaptım negatifti bugun ayın20si hala ben adet olmadım folik asit içtim ama yasminde içtim yaklaşık 4 gündür de tarlusal içiyorum adet söktürücü ama hala adet olmadım gebe kalmış olabilirmiyim ya folik asit sadece 10 gün kullandım ama yasmin içerek kullandım

Gebe kalmış olabilirmiyim folik asit içerken yasmin de içtim?
Cevapla