Nişanlımın annesi evliliğimiz için hiçbir şey yapmıyor, bu normal mi?

İki geliri var, kira gideri yok, tek oğlu nişanlım. Her şeyi kendiniz yapın diyor. Benim araç borcum var, çok destek olamam eşime, tek maaşla düğün eşya her şeyi yapmamız bekleniyor, bu çok incitici. Altın vs de takmayacak, nişanlım her şeyi kendi yaptı geçmişte. Düğünü de yapmayacak annesi. Tüm bu olanlar normal mi arkadaşlar. Benim ailem elinden geleni yapıyor yuvamız için nişanlımın annesi yapmıyor.. 😔

Nişanlımın annesi evliliğimiz için hiçbir şey yapmıyor, bu normal mi?
Cevapla