Sevgilimle çıktığımızdan beri bir kere bile yüz yüze buluşmadık sizce bu sağlıklı mı?

2 senemiz bitti 3. yılımızdan gün alıyoruz. İkimizde devlet memuruyuz bir de hani paramız yok da değil mesele.. Çok ama çok cimri bir adam bu arada kendisi

Güncellemeler
+1 yıl
Ayrılırsan benden seni ailene rezil ederim ve çok büyük düşman de kazanırsın diye tehditler de etti gelmemesine kızdığım için bir de o zaman ben geliyorum bakalım benden ne saklıyorsun diyince de gel de seni iki parçaya ayırayım diye tehdit etti.. Ve hiç seksting vs de yok , cinselliğe de karşı biri.
Sevgilimle çıktığımızdan beri bir kere bile yüz yüze buluşmadık sizce bu sağlıklı mı?
Cevapla