Olağanüstü bir irade dokunmak istiyorsun ama mantığını seçiyorsun
AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Ne ask derim ne de mantik derim, aşık olursun yanarsın kül olursun kavusamazsan , mantik evliliği yaparsin kavusamadigina yanarsın ve evlendiğini de yakarsın. Eger evlendiğini sevecek kadar koca yüreğin varsa baskasini severken. Ozaman mantik evliligi yapmak bence ama buna gücün yoksa onuda yakma
Aşk veya mantık önemli değil bir şey olacaksa oluyor ya ortaya irade koymaya çalışmak beyhude
İleride diyorsun belkide mantığını seçen kişi aşkına yönelir tekrar
Mantığına aşık olursun diyorum aslında öyle hesapta olmayan şekilde gelişir diyorum
mantık her zaman iyidir. he seçemezsın orası ayrı
AŞK LAN aşk adamıyız biz! Ama bu kadın çok paracı hayatı para bakın arkadaşlar diyim @blackskdkdkkd :DDDD
Aşık olunca ne hissedersin onu görünce saçmalar misin
Hiçte bile romantik bir balık burcuyum ben jxjxjx
ikisini de seçmeye çalışıp elime yüzüme bulaştırırım
Nasıl yaniiiii
bende manrık kalmıyo aşık olunca. mümkünse mantık
Aşık olunca ne hissedersin onu görünce saçmalar misin
İşin içine aşk girdiyse mantık devredışı olur net
Aşkına yönelip mantığını seçen gördüm. Niyedir sizce
Onlar alfa insanlar canım herkes yapamaz onu
Uzun süreli ilişkisini seçti emeklerini seçti
Bu sende nasıl bi iz bıraktı peki
Mantıklı geldi çünkü doğru olan bu değil mi?
Evet bu hepimiz bunu yapmalıyız oysaki ama maalesef bukadar yürekli insan sayısı çok azınlıkta
Peki neden ayrılıp bana yönelip vazgeçti iradesi düştü ve tekrar bir karar alıp ona döndü
Bu sorunun binlerce nedeni ve sebebi olabilirim canım sen anlık heves olabilirdin heyecan olabilirdin diğerinden daha güzel olabilirdin onun için ama döndüğü kişiye karşı gönül bağı varsa saydığım tüm nedenleri yakmasına değer onun için
Benden sana ufak bi tavsiye seni seçenek olan birisini değil sevmek düşünmen bile sana çok zararlar verir ve kendini toparlaman yıllarını alır götürür senden
Seçenek olarak gören biri*
Seçenek olduğum kesin ama karşısında ki kişide bir seçenekmiş ki ikimiz arasında seçim yaptı
Seçtiği kişide aklı başındaysa oda çocuğu salmalı zaten ama onun gibi toxic birisiyse onlar anca ikisi birlikte beraber olurlar başkalarıyla yapamazlar senin gibileride böyle aralarında harcarlar ömür boyu
Benim duyduğum şey şuydu kız çocuğa arkadaşını yollamıştı barışmak için cocugu ikna etmeye çalışıyordu çocukta ben onu kafamda sildim dedi ben bunu duydum çünkü konuşmalarına kulak misafiri oldum çocuk ayrıldıktan sonra çok rahat şekilde gelmişti bana ve uzun süreli ilişkim var derken öyle aşkla bahsetmiyodu zorunlu bir görev gibi amaa olan oldu
Çocuk bu arada beni kiskanmaya başladı 🤷🏻♀️ ben uzak duruyorum konuşmaya çalışıyor ama böyle birinden olmaz biliyorum
Ve bu tarz ilişkilerde unutma kaçan kovalanır sen nekadar kaçarsan o seni okadar kovalayacaktır doğru yoldasın sis 💕
Yani artık asla konuşmuyorum kendini belli etmeye çalışıyor
Dedim ya işte toxic abi ne yapsa yeridir
Ne yardan ne serden vazgeçerler hayat böyle geçer gider bunlara sonra bi bakmışlar etrafında hiç kimse kalmamış
Yanlış yapıyor bence o kıza karşı aliskanligi var sadece kizi ortada bırakmak istemiyor ama beni de kendini de üzdü bu saatten sonra ben olmam zaten o da aşk yaşamak varken tatmin etsin kendisini doğrusunu yaptım diye
Kiskanmasin beni boşuna ben ona ait değilim.
Ötekine alışkanlığı var işte bak kendin söylüyosun onu gene bırakıcak ve sana dönmek isteyecek bu döngü böyle gider kanka
Seni bu girdaptan çıkaracak bi enişte lazım
Sence bana dönünce avucunu yalamayacak mi 🤣🤦🏻♀️ ben diğer kız gibi degilim o kız beni bilmiyor bilse bile kesin kabul eder ama ben etmem benim gururum aşkimdan önemli 🤣
İkiz miyiz biz acaba senle 😂😂
Olabilir ama sen daha iyi karar veriyorsundur 🤣
Sevgilisinden ayrılırsa Ben bir sarılsam bari diyordum skkssk ama ilişki yaşamam yani beni seçenek gören biriyle djdkdk
Sende sanki seviyo gibisin bu çocuğu be 😂 hayır falan istemem diyorsun ama bi yanında şimdi yanında olsa istiyor
Ben sevgili olmam onunla beni seçenek yaptı beni ortada bıraktı ne diye konuşmaya calisiyor
Diğer kızla ayıralım hemen sis bi ritüel bi büyü oldu bitti bu iş😂😂
Bak şimdi hikayeyi bide ondan dinlemek lazım bazen erkekler bazı kızlara karşı mecburda kalabiliyor
Ama bunu seni kırarak yapması affedilecek bişey değil tabiki
Biz sevgili olabilirdik zaten kendisi kaçtı benden 🙎🏻♀️ o ara tabi hayal ettim sevdim ama gururum onurum incindi
İşte gördün mü o doğru insan değil kendi soruna kendin cevabını verdin allahtan akıllı kızsın herkes senin gibi bu kafada olmuyor sen kendine saygısı olan bir kızsın
Ne gibi bir mecburiyet sizce? Evet onun gözlerinde bir karar vermiş ve bana karşı duygularını bastırmış gördüm
Diğer kıza karşı tamamen saf bi aşk olsaydı gözlerinde kendini görmezdin ya da sana karşı duyguları olduğundan emin konuşamazdın bukadar
Ailesel bi mecburiyet olabilir cinsel bi mecburiyet olabilir kızı intiharla bile tehtid olabilir çocuğu
Kız yalvariyordu ki araya arkadaşını koymuş 🤷🏻♀️ intihar sanmıyorum ama çok kötü bir halde olabilir acımış olabilir
Dindar bir kız intiharla tehdit eder mi
Sen çok inanma öyle dindar laflarına dinle karakterin hiçbir alakası yok
Bak gördün mü kız okadar hırsa bürünmüş ki arkadaşını koymuş araya bi şekilde çocuğa uzanıyor eli kolu
Erkeklerin acıma duyguları çok yüksek oyüzden böyle ufak oyunlara hemen düşerler sanarlar ki biz onlar için ölüp biticez
Haklisin kiza aşkla yonelmedigi belliydi, kızın ne yaptığını bilmiyorum tek bildiğim barışmak için aracılar göndermek kızlar güzel acitasyon yapiyor belkide ağlıyor diye uzulmustur cinsellik yaşamadığını düşünüyorum, ailesel olabilir herkes konuştuklarını biliyorsa
Ben herşeyin farkındayım ama kendisinin hayatında biri var benim olmasını istemiyor garip
Seni yedekte tutuyor işte aklı sıra
Bunu sevgiliyken yapan insan ilerde karısının üstüne metres yapar
Hahaha bitti gitti onu sectigi zaman bitti yani beni tanımamış olduğu belli djdjkdrk konuşma çabası da güldürüyor sevgilin var senden hoşlanan biriyle konuşmaya çalışıyorsun ne yuzsuzsun ya
Valla şöyle ki, geldiği zaman ona seni sevgime layık bulmuyorum bana yaptığı herşeyi yüzüne vurup s... ktri cekecemm
Bunu sevgilisine yapan bana neler yapmaz efendi ağır duruyordu çocuğun icinden şeytan cikti djdkkdkdkdkd
İşte bu sis 💕💕💕 helal sana bu yol doğru yol öteki türlü kendinede saygını kaybedersin
Kanka o kadar çok bozuk erkek var ki artık kendime saygı duya duya bir hâle girdim insan bir zaman sonra herşeyi anladığı için o tarz gurursuz kizlardan olmadığı için üzülüyor ya 🤣 işte çocuğun benimle konuşma çabası beni kıskanması benim kanıma dokunuyor çünkü şeytani planı var yedeğe alıyor diyor başkasına gitmesin🤣
Bu şeytanın memleket neresi kanka
Valla biz akıllı olmak zorundayız çünkü erkeklere saf canım desekte bizi sulu götürür susuzu getirirler kafaları şeytanlığa çok iyi çalışıyor oyüzden herzaman kendini düşüneceksin
Elazığ
Elazığda iyi olur aslında bu niye böyle olmuş😂
Bilmem ne yardan ne serden geçiyor birde benimle egosunu tatmin etmez mi djdjdj oda var ilgimi besliyor
İlgimle besleniyor onu kiskansam zevkten dört köşe oluyor sınıfta kızlar diyor gel okeye bana bakıp diyor ki benim başka planlarim var. Planı sanki nedir Allah bilir evde gidip yatmak hep gösteriş
Seni elde tutmak için her türlü tavlama yönetime girecektir sakın düşme
Hatta bak görürsün o kıza sırf sen etkilen diye köpek gibi davranacak falan
Niye bunu yapıyor bir bilsem ergen gibi telefonla konusur gibi yapıp kıskandiriyor sevgilim var dedikten sonra gülümsüyor canım gibi yani tabi şeytani gülümseme
Bu tavlama yöntemi ergenlikte kalmadı mı gizem yaratmalar meşgulüm halleri birileriyle buluşuyormuş gibi yapmalar sanki biri arıyormuş gibi yapma
Aslında sendende çok hoşlanıyor diğerine karşı bişey hissetmiyor ona alışkanlık yapmış ya da acıyor işte
Karşındakinin yaşı ne olursa olsun erkek abi düz mantık onlarınki ergenleşiyolar güzel kız görünce karşılarında mallaşıyolar
Bihter olayına döndüm 🤣 nihal için beni harcıyorsun djjdjd valla aslında bizi bitiren o oldu aynı kiyafetleri giymiştik o kadar mutlu olmuştu ki gitti diğerine artık bunu bende biliyorum bu yolun sonu yok çok zor 😴 ve ben artık kayıtsız kalıyorum bana yakışmaz kendi kendine hallere girsin dursun :)
Böylesi senin daha çok hoşuna gidecek emin ol zaten bırak egonu tatmin etsin senin canım😘
Çok Kıskandırmak istersende güzel planlar yaparız bak seninle iyi arkadaş olduk çünkü süründürürüz şeytanı
Teşekkür ederim yorumların için ☺️ aklı başında insanlarla sohbet etmek güzel
Ben teşekkür ederim asıl laf dinleyen aklı başında birine tavsiye vermek daha güzel 💕
Dinlemeyenler var dimi? Mesela bu kız gibi ağlayıp sızlayan o kıza da hak veriyorum aşık olmuş sevmiş kim ister başkasına gitsin öğrendiğime göre uzak mesafe ilişkisi
O kıza da hak veriyorum ama o kız için bazı şeyler yaşamak istiyordum hazır ayrılmışlarken şefkatli bir sarılma onu hissetmek olursa olurdu yani zaten sınava çalışıyorduk bir sevgili olma derdinde değildim ama, en azından sınavdan sonra denerdik tamamen dürüst biri olsaydı ☺️
Mantık
Aşık olunca ne hissedersin onu görünce saçmalar misin
Yok saçmalamam
Onu başka kızlarla kıskandırmak ister misin
Yaşın kaç senin ve onunn
28 yaşında ve bana bunu yapıyor?
Sen kaçsın
Ben 25 ama ben böyle şeyler yapmıyorum
boş ver be yenisini bul😂
Neden sizce
Mantık
Neden aşkın gözünün önünde oda seni istiyor elini tutmak varken neden mantık
Aşk neden mantıksız ona bakmak lazım
Çünkü uzun süreli ilişkin var
Aşkmı uzun süreli
Hayır birine duyguların var ama uzun süreli bir ilişkin var
Sadık biri misin
Belkide geçen zamana emeklere yüzüp yüzüp kuyruğuna gelip o kişiyi ortada bırakmak istemiyor bunlar sebep olamaz mı duygularımdan kaçmak icin
Nasıl yani
Diyorum ki birine karşı heyecan duygu besliyorsun ama 8 yıl süren bir ilişkin var ve sen o karşındakini yüz üstü bırakıp geçen zamanina yazık etmemek için duygunu harcar misin
Önce heves mi ona bakarım