Beni hiç sevmemiş yara bandı niyetine kullanmış resmen. Seviyorum ama aşık değilim dedi. Ne yapmalıyım?

Dün gece bi fake hesap bana bazı SS ler gönderdi. Nişanlım yıllardır sevdiğim kadın aslında beni hiç sevmemiş resmen yara bandı niyetine kullanmış ama o bunu inkar ediyo tabii ki. SS lerde kankasıyla konuşuyolar kız "sevmiyo musun gerçekten hiç mi sevmiceksin" falan diyo. Nişanlım da "sevmiyorum sevmicem amaç o zaten tekrar sevmek istemiyorum hoş çocuk aslında ama tipim değil" yazmış. Sonra bu mesajlar daha ileri ki aylar nişanlım "arada vicdan azabı duyuyorum bana çok güzel bakıyo ama benim içimde yaprak kıpırdamıyo. Ona haksızlık mı ediyorum" yazmış. Daha bi çok konuşma işte. Buluştuk yüzleştik "konuşmalar kırpılmış aslında öyle değil. Beni seni gerçekten seviyorum asla yara bandı olarak kullanmadım" dedi. Ama ben hissediyorum beni görünce benimle yakınlaşımca hiç heyecanlanmıyo ben ölüp ölüp diriliyorum o hep soğuk sanki. Sevmiyo beni işte. Bana aşık mısın diye sordum. Aşk saçma bişey falan zırvaladı ben seni ve kalbini çok seviyorum evet sana aşık olmicağımı bilerek yaklaştım sana aşık değilim zaten ama seni çok seviyorum dedi. Samimi gibiydi. Ne yapmalıyım yardım edin

Beni hiç sevmemiş yara bandı niyetine kullanmış resmen. Seviyorum ama aşık değilim dedi. Ne yapmalıyım?
Cevapla