Bir erkek hoşlandığı kıza hakinda hayırlısı olsun dermi?

Bir erkek var iş yerinde benden hoşlandığını filan hissediyordum. iste geçen işte ona sordum
Dedim ben belki isten çıkacam zaten ya dedim nedenini sordu bana
Dedim piskolojim bozuldu burada dedim anlatım biseyler işte sonra işte öyle oda kendince goruslerini söyledi. sonra konuyu kapatık
Bana dedi eyer orası rahatsa yakınsa iyi senin için dedi. bu atölye iyi bir yer değil bile dedi bana
Bilemedim şimdi ya. hoslanan insan böylemi der konuşur. sizce. bide sohpet bittiginde bana dediki hakinda hayırlısı olsun yeliz dedi.
Bir erkek hoşlandığı kıza hakinda hayırlısı olsun dermi?
Cevapla