Kimsenin sevmesine ihtiyacım yok , kendimi seveyim yeter derdim ama yetmiyormuş.
28 yıldır kendimi sevdim zaten , biri de beni sevse fena mıydı? Neyim vardı Allahim benim sıra sıra kopardın beni herkesten..
Kimsenin sevmesine ihtiyacım yok , kendimi seveyim yeter derdim ama yetmiyormuş.
28 yıldır kendimi sevdim zaten , biri de beni sevse fena mıydı? Neyim vardı Allahim benim sıra sıra kopardın beni herkesten..
Bence sevilirsiniz burada önemli olan kendinizi sevmenizdir. yani iyi insanlar genel olarak sevilmiyor maalesef ama siz vaz geçmeyin bence. ve kendinizi sevin. eminim sizi seven birisi de çıkacaktır.
Çünkü Rabb'im seni seni gibisine saklıyor. "İstemiyorum. Normal herkes kabulüm" dersen sana böyle insanlar denk gelecek ¿

Cevap
7Cevap
Elbette seven biri çıkar kaderimizde ne varsa onu yaşarız bazen
Merhaba.
Nasip ne vakit gelir bilinmez. Allah ise yoluna koyandır, nasip gelene dek de boş durmak yakışmaz müslümana. Nedendir isyanınız?
Belkş bunun sebebi sendin neden suçu karşı tarafa atıyorsun
Neden sevmediler seni
Deme öyle la
Harcadılar bizi
Bana pamuk şeker bile alan olmadı 🥺
Kız bana da olmadı ztn kendi kendime aldım ondan bahsediyorum :(
Cevabıda yazsan pek makbule geçerdi.
Ay lav yu
Soğursun demek güler yüzlü ol
Aksine güler yüzlüym
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?