Nişanlıyız kız tarafı olarak erkek tarafından bişey talep etmedik şunları alın vs diye?

Herşeyimi eksiksiz yaptım. Ama nişanlım ev almamız için 200 bin TL yıllarca biriktirdiğim paramı istiyor eksiği kapatmak için. Kafam çok karışık. Bir bakıma şöyle düşündüm kiralarda süreneceğime tamam veririm dedim ama ben tüm eksiklerimi babasız tek başıma yaptım ve onlara şunu da siz yapın demedim. Ailesi, kızım baban yok şu eşyanı da biz yapalım demediler ama nişanlım evlenmeden parama göz dikmiş ailesi de oğullarına akıl vermiyor babasız kızdan alınmaz demiyor. Araftayım cidden

Güncellemeler
+1 yıl
Babamın cenazesine bile gelmedi ailesi ve benim ailem yine de sesini çıkaran dişli aile değil hoşgörü ile karşıladık evimizde. Babasızlığımı hiç umursamadılar yani kısaca
Güncellemeler
+1 yıl
Nişanlım cenazede hep vardı hastanede de. Cenazeye gelmeyen ailesi nişanlı değildik o zaman diye gelmek istememişler
Nişanlıyız kız tarafı olarak erkek tarafından bişey talep etmedik şunları alın vs diye?
Cevapla