Merhaba arkadaşlar. Eşimle evlendiğimiz ilk ay biraz problemler yaşadık kavgalar ettik. Sonra barıştık ve iyidik. Ama biz iyiken eşim eski sevgilisine boşanmak istediğini evden gittiğini falan yazmış halbuki benimleydi. Ben bunu görünce tabiki delirdim o yalvardı affet diye. Neyse sorunlar vardı kafası karıştı ve yeni evlendik diye kılıf buldum devam ettim. 3 ay sonra başka bi kadınla yazıştığını gördüm hemde ben evdeyken. Kadın buna senin oluyum falan yazmış. Onada yalvardı yakardı gitmicektim öylesine konuştum hataydı affet diye.
Şimdi boşanmayı düşünüyorum. Arka arkaya böyle hata olmaz diye. Bi taraftan yuva yıkılcak kadar büyük olaylar değilde benmi abartıyorum diye düşünüyorum.
Siz nasıl değerlendiriyorsunuz bu işi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer