Bunun için bir şey yapmam kendim olmam yeterli olur. yani eskilerden konu açmam. güzel konuşurum iltifat ederim tanımayı denerim. kısaca nazik davranırım benim için yeterli olur
Buluşmanın sonlarına doğru herhangi bir mekan hakkında güzel bilgiler verilip bir dahaki sefere orada buluşuruz vs denebilir klasik ve açık açık söylemek en iyisi
Eğer hoşlandıysam onu tekrar görmek istediğimi söylerim ama üstelemem adım adıp çabalamasını beklerim istediğim gibi biriyse zaten çabayı o gösterecektir