Hayatında kimseyi istemeyen, ilişkiye ihtiyaç duymayan ve kedi köpeğiyle yaşamak isteyen birisi hakkında ne düşünürsünüz?

Hayatımda birisi olsun istemiyorum. İleride kedilerim köpeklerim olsun onlarla yaşayım istiyorum. Evlilik, ilişki bu tarz şeyler istemiyorum. Yalnız hissedince arkadaşlarım bana yetiyor. Kimseyle daha fazlasını düşünmüyorum, istemiyorum da. Şu an 28 yaşındayım ama şunu merak ediyorum mesela 40 50 yaşlarında olup hiç evlenmemiş olursam çevremdekiler hakkımda ne düşünür? Uyumsuz birisi olduğumu mu? Siz ne düşünürsünüz?
Hayatında kimseyi istemeyen, ilişkiye ihtiyaç duymayan ve kedi köpeğiyle yaşamak isteyen birisi hakkında ne düşünürsünüz?
Cevapla