Bir ilişkiden beklentiniz nedir?

Ben mal tipsizim tarafından eklenen fotoğraf
Ben mal tipsizim tarafından eklenen fotoğraf

Ben mal tipsizim herkes saygı demiş ya olum her şey dış görünüştür. Lise de kızlar serserilerle çıkardı saygı mı görürlerdi her gün ağlarlardı.
Bir ilişki için tek kriter dış görünüştür eğer onu geçersen diğer şeylerine bakılır ama benim gibi mal tipsizsen asla sevgilin olamaz ve sevilemezsin!

  • Dış görünüş herşeydir.
  • Beni avutmayın.
  • Güzellik göreceli değildir.
Bir ilişkiden beklentiniz nedir?
Cevapla