Doğum gününü kutlamak için gün saydığınız birisinin, sizin doğum gününü hatırlamaması sizi kırar mı?

benim için değerli biri, gün saydım doğum gününü kutlamak için. o benimkini hatırlamadı, kutlamasını istemiyordum ama unutmasını istemezdim. sizce kırıcı bir şey mi ben mi abartıyorum?
Doğum gününü kutlamak için gün saydığınız birisinin, sizin doğum gününü hatırlamaması sizi kırar mı?
Cevapla